Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zo, he he, eindelijk de voeding binnen! (alleen nog even de Terra Flores kopen).
Vandaag maar eens even starten met het voeden van de dames! Met dit lekkere weer zullen ze dat vast wel lekker vinden om even een boost te krijgen!
Inmiddels zijn de planten ondanks het slechte weer, toch weer een centimeter of 10 gegroeid de afgelopen 2 weken! Nu lekker het zonnetje erop en gaan met die banaan!
Ik hoop het ook! Dat wordt nog lachen op het forum als niemand voortijdig verduistert!
Dan hebben we midden augustus en september een wildgroei aan toppen! Let's hope so!
Ik heb in ieder geval nog goede hoop, zag vandaag trouwens dat er bladeren zijn met 9 vingers! Lekker!
Sorry hoor, kon het ff niet laten om weer ff een paar foto's te maken!
De dames vinden deze termperaturen wel erg lekker! Je ziet per dag dat er overal nieuwe scheuten aan het komen zijn! Keep on growing!
Bijna alle bladeren van alle planten zijn 7 vingerig, alleen onderaan de planten zijn het er 5.. Dat betekent toch dat ze het naar hun zin hebben? Gisteren voor het eerst voeding gegeven, morgen weer even wat bijgeven. Ik geef ze om de 2 dagen, wil ze niet overvoeden omdat ze in de volle grond staan...
Zelfs de 2 zwakkere planten in de kuip maken nieuwe vertakkingen aan..! Ik ben zo benieuwd wat het gaat worden over 1 1/2 maand!
PS : Die slakkenkorrels zijn echt top! 24 kills in 4 days! :o Aanrader!
Ookal hangen de blaadjes in't begin slap en ziet de plant er zielig uit, dan nog kunnen het bomen worden. Je mag je nooit laten misleiden door een slechte structuur of een genetisch mankement Je gaat er sowieso iets van hebben, en dat is wat belangrijk is
Er gaat iets niet goed met de dames! Ik krijg plekjes op bladeren die langzaam gaatjes worden, heb gechecked op ongedierte maar kan niets vinden! AARRG! Daarbij krijgen sommige bladeren, waar het blad begint een rode kleur!
Ik ga meteen even foto's maken! Weet iemand wat deze dingen kunnen zijn en hoe ik het kan oplossen????
Comment