Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K2 Buitenweed fotoverslag!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Take a look at my Ice-Cold-Killers!

    Comment


      Comment


        Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

        Thanks! December??? Gaat echt eind oktober worden!!

        Comment


          Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

          Beste mensen,

          Ik ben een weekje met vakantie, dus ik spreek jullie over een weekje weer!
          Suc6 allemaal met de dames!

          Grtz!

          Comment


            Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

            prettige vakantie!!!

            Comment


              Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

              Fijne vakantie man! Greetz

              Comment


                Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                Aloha!

                Weer terug van vakantie! De dames gaan lekker, toppen ontwikkelen erg goed!
                Het weer helpt ook lekker mee de afgelopen week!
                Naast Bloeivoeding en Booster nu ook begonnen met Pk 13/14.
                Plant heeft overal bloemvorming, dus even een weekje verwennen met de PK!

                Let them grow and Enjoy the Pics!

                Grtz!















                Comment


                  Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                  Mooi zo Fridge, dat ziet er daar wreed goed uit

                  Mooie topvorming, donkergroene bladeren... nog een weekje of vier-vijf and you'll be in weed heaven

                  Greetz

                  Comment


                    Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                    dat ziet er veelbelovemd uit Fridge, mischien lijkt het je wat om wat te dieven het is nog niet te laat en zal je toppen geen slecht doen met het hoeveelheid zon die we nu nog hebben.

                    ze ruiken vast heerlijk

                    gr Greenland
                    If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                    Comment


                      Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                      Thanks! Het gaat inderdaad erg lekker, ik hoop ook op een zeer lekker rokertje over een aantal weken, ze staan nu ongeveer 2 weken in bloei dus we moeten nog even wachten!

                      Aandacht en liefde zijn de dames gek op!

                      @ Greenland : Ik ga niet meer dieven, toch thanks voor de tip. Ik ga ze lekker hun gang laten gaan en flink verwennen!
                      Ze ruiken inderdaad overheerlijk!! Mjammie! Love that smell!

                      Ps : Ik zag in het bloei topic dat je een foto gepost hebt! Is het een Herma?

                      Grtz!

                      Comment


                        Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                        Oh ja, mijn vrouwtje helpt tegenwoordig ook mee om kapers op een afstand te houden!
                        Ze heeft visdraden tussen de planten gespannen met daaraan overal kattebelletjes...
                        Als er 's nachts belletjes gaan rinkelen, pak ik mijn shotgun en laat ik mn hond los..

                        Nobody steels my weed!

                        Grtz!

                        Comment


                          Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fridge
                          Ps : Ik zag in het bloei topic dat je een foto gepost hebt! Is het een Herma?
                          Grtz!
                          nee dat zijn de opgezwollen bloemhulsen van de skunk aan het eind van de bloei zwellen die helemaal op als een afghani hasj plant waar daar ook genen van inzitten.
                          Maar je bent niet de eerste die dat vraagt,heeft hier nog nooit iemand skunk gekweekt dan?

                          als je wilt stuur ik je wel wat zaad op voor volgend jaar kun je het zelf ervaren,de toppen zwellen aan het einde helemaal op. de plant heeft een heerlijke citrus smaak met een echte skunk high en ruikt natuurlijk geweldig lekker.

                          gr Greenland
                          If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                          Comment


                            Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                            Cool, dat wist ik niet! Heb inderdaad nog nooit Skunk gekweekt, deze buitenkweek is mijn eerste kweek dus vandaar!
                            Wel tof om een keer te proberen! Ik maak graag van je aanbod gebruik! Thanks!

                            Ik PM je binnenkort even voor de adresgegevens!

                            Grtz!

                            Comment


                              Re: K2 Buitenweed fotoverslag!

                              Hey Fridge,

                              gaat erg lekker met jou dames ook he! ook al lekkere toppen in! Ja je ziet echt dat we dezelfde soort hebben, heb ze vandeweek ook ff uitgedunt zodat ze meer licht krijgen ook de topjes onderin en middenin en moet zeggen komen echt dikke toppen in. Morgen weer eens een pic erop gooien. Hoelang zou t nog duren denk je? 4 weekies ongeveer en dan lekker roken? ken niet wachten man!
                              T weer zit ook goed mee, eind van de week tegen de 20 graden! houwe zo.
                              Hou je topic ook in de gaten !

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X