Hallo Allemaal,
Bij deze zou ik jullie graag laten meegenieten van mijn projectje:
"2cannabis plantjes".
Verder gaant op dit topic, ben ik vandaag nog eens gaan kijken naar mijn plantjes
(ze staan bij mijn ouders) en ze zijn weer verschrikkelijk gegroeid.
Zoals in mijn introductie iemand zei zou ik ze beter toppen ( de grootste plant).
Nu heb ik is opgezocht hoe je dit het best doet, maar ik lees allemaal verschillende dingen.
Kan er mij hier iemand vertellen hoe je dit doet op de eenvoudigste manier.
Ik steek hier een foto bij zodat je mij duidelijk kan zeggen waar ik moet knippen, vanmiddag
heb ik al het middenste uitgeknipt (als je goed kijkt kan je het zien op de foto),
maar weet niet of dit voldoende is.
Vandaag zag ik ook voor het eerst duidelijk dit:
Kan dit al een teken zijn van een vrouwelijk geslacht of is dit toch nog te vroeg?
Nu nog een totaalbeeld hoe ze er vandaag bijstaan:
Geef mij gerust jullie mening het is mijn eerste kweek dus ik kan goede raad zeker gebruiken.
Groetjes
Bart
Bij deze zou ik jullie graag laten meegenieten van mijn projectje:
"2cannabis plantjes".
Verder gaant op dit topic, ben ik vandaag nog eens gaan kijken naar mijn plantjes
(ze staan bij mijn ouders) en ze zijn weer verschrikkelijk gegroeid.
Zoals in mijn introductie iemand zei zou ik ze beter toppen ( de grootste plant).
Nu heb ik is opgezocht hoe je dit het best doet, maar ik lees allemaal verschillende dingen.
Kan er mij hier iemand vertellen hoe je dit doet op de eenvoudigste manier.
Ik steek hier een foto bij zodat je mij duidelijk kan zeggen waar ik moet knippen, vanmiddag
heb ik al het middenste uitgeknipt (als je goed kijkt kan je het zien op de foto),
maar weet niet of dit voldoende is.
Vandaag zag ik ook voor het eerst duidelijk dit:
Kan dit al een teken zijn van een vrouwelijk geslacht of is dit toch nog te vroeg?
Nu nog een totaalbeeld hoe ze er vandaag bijstaan:
Geef mij gerust jullie mening het is mijn eerste kweek dus ik kan goede raad zeker gebruiken.
Groetjes
Bart
Comment