Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Beter dat de regen zich niet ophoopt! na de regen en wind van gisteren is dat een goede graadmeter voor oktober!
Had je de poten van tevoren al korter gemaakt? Op de foto is dat niet erg te zien...
Ik ga ook maar even zoiets fabriceren, ziet er goed uit en vooral erg noodzakelijk!!
Een update
De dames die in de vaste grond zijn gepot maken het goed,groeien alleen niet zo hard meer.
Maar die hebben geen vocht problemen meer.Maar een licht insecten probleem.Aangevreten bladeren.
De dames die nog in de kuipen staan hadden onlangs last van meeldauw.Maar ze zijn al behandeld
En de grond is volgens mij nog enigzins verzadigd met water.De nieuwe spruiten zijn nog te licht van kleur.Heel lichtgroen/geel.Na een periode van 8 dagen hebben ze 1 keer water gehad ongeveer een liter per plant.Ben ook begonnen met verduisteren.
@Smokey...
Er komt idd wel wat licht door de kieren heen.Maar dat is minimaal.Ik zal van de week is ff kijken of ik er iets op kan bedenken om het echt helemaal pikke donker te maken.
@ashdra...
De onderkant heb ik expres los gelaten zodat er (als het zwarte doek er over zit)toch nog iet van een aan en afvoer van lucht is.
Comment