Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
wat een indrukwekkende tuin man! vallende hekken splijtende stammen pissenbedden alles en als je dan kijkt wat voor planten er inmiddels staan, indrukwekkend!
zo zie je maar weer wat een drang om te groeien cannabis heeft als de ene tak afbreekt gaan de andere harder groeien
ga zo door Geweldig verslag! maar je mag van mij wat meer foto's plaatsen kijk graag naar de planten
Met wat geluk word het dit jaar een goeie oogst. Compensatie, vorig jaar was het bagger namelijk.
Ik lees net over 3 soorten mozaikvirussen. Kokommermozaik, courgettemozaikvirus en nog wat. En bij alle drie geven ze de tip mee, zoveel mogelijk besmet blad te verwijderen, en direct af te voeren en hygienish te werk gaan, direct handen wassen derna. Mozaikvirus word verscpreid door bladluisjes(krengen) Bij courgettemozaik geven ze zelfs aan je hele plant te verwijderen, omdat je vruchtvorming ook besmet zal zijn..
Het gaat idd ten koste van de groei en uiteindelijk de oogst.
Aldus, alle besmette, vergeelde, kromme blad direct verwijderen.. en in de groenbak, weg ermee. Dat ga ik zo doen meteen.. wat een bagger zooi, gelukkig valt het aantal blad nog mee wat besmet is.
Heb de planten nog niet bespoten, dat ga ik vanacht doen(als ik niet weer zo uitgeteld als gister ben lol) De plant ernaast die ook meeldauw had, is er grotendeels vanaf en stoot een deel van de bladeren af, die zijn vergeeld. Dus dat spul werkt blijkbaar goed, de wieddies hebben weinig last van gelukkig.
Wel vanochtend extra voedding gegeven, bio voedding voor bloeiende planten je ziet dat de topjes langzaam beginnen te groeien, dus das top!! Maar als er af en toe zon is ben ik al tevree. Komende dagen zal et af en aan wel redelijk weer worden!
Comment