deze drie dames staan sinds begin juni in mijn tuin........pas sinds een week oftwee zie ik bloeiuitlopers. Kan ik nog gaan verduisteren of is dat al te laat in seizoen?. Verder valt me op dat de nieuwe blaadjes wat lichtgroen zijn....ze krijgen al bloeivoeding in de voorgeschreven dosering. kweetniet zeker of t hollands hope is trouwens. Graag jullie reactie
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hollands hope sinds juni 2008
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: hollands hope sinds juni 2008
verduisteren is veel werk en heeft eigenlijk weinig nut zo laat in het jaar. het kan maar dan ge je je plant onnodig stressen
je takken worden nu langzaam langer, dus begin van de bloei is er
snachts groeien ze door, en daarom zijn de toppen lichter van kleur
die hebben nog weinig zon gehad zeg maar
gaat goed dude!
mischien een flesje bloei voedding halen in growshop of bestellen online
hoeft niet ,maar zal zeker schelen in oogst!!
bloeivoedding is anders samen gesteld dan de groei voedding
(N-P-K = groei en P-K = bloei voedding)
in een growshop kunnen ze je ook alles uitleggen
maar hier op de zite ook hoor
ga zo door@
-
Cannab0y
Oorspronkelijk geplaatst door appie78kan er nog een redelijk wietje van de planten afkomen?..........de mensen die verduisterd hebben die hebben wel een betere opbrengst denk ik. hopen dat we nog wat zon kunnen krijgen
Greetz
Comment
-
ben benieuwd!!!......ik houd je op de hoogte met mn foto's. hier nog twee van bovenaf, met en zonder zon erop.........wat is eigenlijk een goede bloeivoeding/stimulator voor buitenwiet? ik geef nu dus een npk 6-6-6....of alleen pk 13-14 erbij geven?....ze staan trouwens in 12 liter emmers in universele potgrondAttached Files
Comment
-
hey appie die zien dr mooi uit.zou wel denken aan een afdakje ivm de regen om schimmels te voorkomen.ik zelf gebruik voeding van canna voor de bloei geef ik terra flores een weekje pk 13 14 in de vierde week en canna booster de hele bloei.en ik kan je zeggen dat die booster goede resultaten geeft. check mn pptjes maar!groetjes
Comment
-
thanx markster!....kheb gelukkig een afdakje idd........en een schuur als t te koud wordt. ze staan sinds 29-06-2008!!!!.....de pk 13/14 ga ik kopen alsmede de bloeivoeding....denk van home&garden. nu maar hopen dat t wat gaat worden dit jaar......hoop dat ze eind september klaar zijn
Comment
-
400? oke dan......volgend jaar hangt er bij mij ook zo'n lamp!!!.........knalt de opbrengst behoorlijk omhoog he.........en dat willen we wel natuurlijk. dit is mn eerste buitenkweek trouwens........dus ben benieuwd wat er af gaat komen....ook daar plaats ik foto's van.
Comment
Comment