Ik heb zaadjes gekocht in Maastricht, meer bepaald outdoor mix van queenseeds(feminised). Heb mijn zaadje geplant ongeveer eind juni, ik weet het dit is een beetje laat maar ik heb dit gedaan omdat ik op die manier mijn plantje niet te groot wil laten worden waardoor ik minder toppen ga krijgen maar mss wel dikkere toppen en toppen van beter kwaliteit, klopt deze redenering? Ik zie hier op het forum dat de meeste plantjes al in bloei staan, mijn plantje staat heel gezond en ziet er goed uit, het is ongeveer 50cm hoog. ik heb bijgevoed met groeivoeding van Aveve, ben nu begonnen met het geven van bloeivoeding van Aveve. MAAR mijn plantje staat precies nog steeds niet in bloei.is dit normaal? gaat mijn plantje nog beginnen bloeien? Kan ik nog toppen van goede kwaliteit krijgen? heeft het nog zin dat ik de plant inkort zodat ik wat zijvertakkingen krijg?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
buitenwiet outdoor mix
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: buitenwiet outdoor mix
hello en welkom op het forum.
eind juni is zeker niet zo laat hoor er zijn er die het nog later doen
ik weet niet of je echt grotere toppen daardoor gaat krijgen maar zou wel kunnen.
je plant beter niet meer inkorten fzo want eenkeer hij in bloei staat maakt hij niet echt nieuwe bladeren of takken aan.
je plantje zou nrml wel in de bloei moeten gaan nog even geduld zal nog wel komen elke plant is anders.
heb je geen foto's?
grtz
Comment