Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
netjes gemaakt hoor,
weet je al wanneer je ze defenitief buiten ga zetten?
dankje heeft me iets of wat denk werk gekost,de rest gaat vanzelf, wel ik hoop volgende maand, maar ben ng niet zeker hangt wat vn het weer af....grtzz
maar heb het hokje wel met voorbedachte raden gemaakt, niet zomaar voor even voor te groeien, kga het wss nog hoger maken en heel het jaar door in knallen
dan wordt het een binnen kweek, wat jammer zou zijn vind ik.
ik zou ze lekker buiten zetten zo mei tot september.
dan werkt de zon namelijk al een 500 Watter.
ok, dan is het goed.
ik ga ook iis een hok bouwen, krauw wel wat afval hout of mijn werk.
en dan hang ik er spaarlampen in (4 per plant ofzo)
ja dan doe ik het ook gelijk goed.
Even een vraagje voor de mensen met ervaring....
Mijn plantjes krijgen nu 18/24 licht per dag maar,
als ze naar buiten gaan volgende maand in de volle grond, gaan ze dan niet in bloei schieten wegens het uurverschil?
graag reacties
grtzz
nee, ze beginnen normaal pas te bloeien als ze slechts 12u licht krijgen.
hoelang het nu buiten licht is weet ik niet maar in ieder geval langer als 12u.
en met dit prachtig weer zou ik er toch van profiteren ze tijdens de dag toch al buiten in het zonnetje te zetten zo wennen ze ook al wat aan de wind en worden ze sterker voor als ze binnenkort definitief naar buiten gaan.
Ja nou mijn plantjes staan nu dus ook een week buiten en die hebben eerst 18/6 gestaan en ik heb dus nu al knopvorming......ik hoop dat de plant nog verder gaat met de groei fase anders gaat hij namelijk nu al toppen aanmaken
Comment