Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
vraagje mensen, had ze gistre buiten gezet...ze waren er niet klaar voor fzo denk ik... ik kwam thuis en hun kopjes hingen naar beneden....vndg zijn ze trg wat recht maar sommige blaades zijn nog gekruld...komt dit goed?grtz
ja komt goed ik heb op het moment ook 2 planten buiten staan helaas wel mannelijk maar dat komt vanzelf wel goed ligt elke dag verschillend omdat het soms een dag met veel zon is en soms weer niet maar kotm wel goed de planten zijn aardig sterk
vraagje mensen, had ze gistre buiten gezet...ze waren er niet klaar voor fzo denk ik... ik kwam thuis en hun kopjes hingen naar beneden....vndg zijn ze trg wat recht maar sommige blaades zijn nog gekruld...komt dit goed?grtz
das de eerste aanpassing ook een beetje wrs van kunstlicht naar het zonneke over te schakelen. een dagje of drie en is in orde miss zelfs rapper. geen zorgen maken. je zet ze savonds toch nog terug binnen en ergens waar het goed donker is?
Hier ben ik weer mensen, voor een update voor de nieuwsgierige mensen,ze gaan goed, hebben hier en daar een bladje kapot door de klap met de ze buiten te zetten ma ze zijn er goed doorgekomen, grootse= 50cm grtzzz
ja hoor zijn gestrecht je hebt volkomen gelijk, komt omdat ik ze onder men lampen heb uit gehaald, zodat ze kunnen wennen aan het buitenlicht voor binne een week grtz
Mag voor een eerste kweek zeker niet klagen DenGiles, staan er een beetje gestrekt bij maar das niet echt een probleem..mits dat je een hoogte probleem hebt in je kast..anders gewoon de stam knakken (Wel eerst plat knijpen) Hierdoor zullen de zijtakken meer gaan groeien..
Comment