Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De laatste dagen is het weer toch perfect? droog, zonnig.
mooie bomen, mijn stam is ook ongeveer zo dik maar bij mij zijn ze niet zo groot, wel zeer breed en vol, je kan er op geen enkele plaats doorkijken, precies buxusbollen
Veel knip plezier
Last edited by janleuri; 30 September 2009, 03:27.
Hier in 't noorden is het verre van droog en zonnig.
Gisteren hebben de plantjes de nodige vocht te verduren gehad.
En het wordt de komende dagen herfst, veel wind en regen.....
De amnesia zijn ook geslacht maar moesten nog 5 weken staan... was een foutje van m'n broertje om die ook te oogsten... had er blijkbaar geen verstand van, volgend jaar beter...
Paar pics gemaakt, 3 foto's met alle toppen van 4 purple tops
Nog een vraagje, moet ik dat blad eraf knippen of is het beter te laten zitten???
Als je blad eraan laat zitten tijdens drogen heb je meer kans op schimmel maar je wiet zal wel zoeter smaken, doordat sapstroom nog even door kan gaan.
Op je laatste foto als het zo donker is de hele tijd zal dat wel kunnen, licht breekt de thc af, dus zo donker mogenlijk late drogen.
zal wel lekker stinken alleen daarvoor is het al beter de toppen v/d bladeren te ontdoen wel veel werk maar je houdt er schone toppen + waarschijnlijk wat minder stank aan over...
Gotjah dat is echt de mooiste weed dat ik al ooit gezien heb.
jammer van de amnesia's, en idd maak het zo vlug mogelijk donker
het zou zonde zijn dat die prachtweed zijn thc zou verliezen
Gotjah your a master
Comment