Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oblivion's buitenkweek 2009.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Oblivion's buitenkweek 2009.

zo doe ik het ook, werkt goed je hoeft ze dus niet elke dag water te gevenlicht er natuurlijk ook aan hoe hard ze die dag hebben lopen broeien.
    SPaCeCaKe

Comment

schoon fotos man

Comment

Last edited by Oblivion; 1 May 2009, 09:19.

Comment

Nou te droog lijkt me sterk.......als je de foto`s bekijkt.......teveel water zou ook kunnen?
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Zoals DaZeD ook zegt, het is de LV, daar bedoelen ze luchtvochtigheid mee.
            In't begin stonden ze wel erg nat, ja. Nu krijgen ze nog enkel af en toe een beetje water.

Ik zal nog enkele foto's tonen van hoe m'n plantjes er vandaag bijstaan. Ik zal ze per zaaimoment posten, zo zie je direkt welke het snelst groeien.

De eerste lading is van 28 Maart.

Onze Lemon Skunk: Flinke groeier, gaat een zeer mooi plantje worden zo te zien. Verspreid ook al een tijdje een fijne, zacht-zoete geur.

De Super Silver Haze: Wat me vooral opvalt is z'n kracht. Het is al snel duidelijk dat deze plant een zeer sterke genetica heeft. Hij is even groot als de Lemon Skunk maar heeft al 'n dikkere steel. Ook de Indica is hier duidelijk merkbaar.
            Hij heeft een scherpere, sterkere geur dan de LS maar ook zeer aangenaam.

De Super Silver Haze #2Purple Power: Lookin' good ol' chap! Deze plant gaat echt groot worden, mark my words. Nog geen geurtje te bespeuren.

De A.M.S.: WAT EEN MONGOOL!
            Omdat hij ook een beetje verbrand leek heb ik 'm ook in een tentje gestoken. Nu ziet hij er zo uit:

En dan nu, jawel, een Big Bangtweede lading, vier weken geleden (volgens het topic).

Hier zijn enkel twee Purple Powers van uitgekomen. Ik had ze ook een tijdje in een tentje gezet en nu zien ze er behoorlijk zwak uit.. Maar goed, het tentje is er af en we zien wel hoe ze verder evolueren.

Hier staan ze dan, lekker aan de westkant, avond-zonnetje.

Dit is de derde lading. Alle zaadjes zijn uitgekomen (nu weet ik eindelijk hoe het wel goed moet).
            Houd u vast voor een INDICA PARTY!!!

De bovenste vijf zijn gefeminiseerde White Rhinos.
            Daaronder staan vijf Aurora Indicas.
            Onder de Indicas zie je nog een Lemon Skunk, twee Big Bangs en drie Purple Powers.

Alle zaden zijn gefeminiseerd behalve de Purple Power en Aurora Indica.

Grow ze en blow ze!
            Last edited by Oblivion; 10 May 2009, 11:59.

Comment

haha, als elk plantje goed z'n best gaat doen zal je een leuke oogst hebben, reken daar maar op

Comment

Ja, dat is te hopen he!

Ik denk dat ik even advies nodig heb van de mensen met ervaring hier. Ik zie namelijk dat sommige bladpuntjes bruin worden en afsterven. Te weinig stikstof? Ze staan wel in wat compost, wat op zich redelijk zuur kan zijn maar ik heb ze onlangs wat water gegeven met een beetje fossiele zeewierkalk in gemengd om de pH wat op te krikken.

Onderste blaadje van de Lemon Skunk.
                Hij heeft ook al veel afgezien omdat m'n kat er al een paar keer is opgesprongen. Steeltje tegen de grond en dan voorzichtig terug rechtzetten..

Een Purple Power:

En die tweede Super Silver Haze ziet er ook niet echt goed uit: rare bladeren die slap hangen en hij groeit veel te traag. Misschien toch nog een te lage LV? De andere staat nochthans onder juist dezelfde omstandigheden en doet het uitstekend!

Weet er iemand de oorzaak? Mijn eeuwige dank zal uw deel zijn!

Comment

Ik denk dat het blad van je lemon skunk zo raar doet omdat de Ph niet goed is en zo geen voeding kan krijgen. Wat zeggen jullie?

Groete

Comment

Tijd voor een update!
                    Blijkbaar wijnig bezoekers in m'n topic..
                    Nu ja, begrijp ik wel. M'n posts zijn ook altijd zo lang en zoveel tekst.
                    Dus ik zal me proberen te beperken tot enkele foto's.
                    Toch nog even de stand van zaken meegeven: De grootste plantjes staan sinds 13/05 buiten, wat ze echt wel goed hebben gedaan.
                    De jongste plantjes zijn op 25/05 buiten gezet en overgepot in een grotere pot in hun nieuwe medium: Compost, paardenmest en assen. Helaas was er toen dat hevige onweer 'snachts en zijn ze gewoon kapotgehagelt. 1 Aurora en 1 Purple zijn al definitief overleden. Andere plantjes die gebroken waren heb ik terug aan het stokje bevestigd en hebben hun wonde kunnen herstellen.
                    Maar genoeg geleuterd: Les photos!

En wat zag ik toen ik wat mest ging halen: CHAMPIGNONS!!
                    Er zaten gewone champignons tussen volgens mij (da's wel te hopen in elk geval want heb er daarnet een lekker omeletje mee gebakken). En dan van die grote zwammen waarvan ik niet echt weet of ze giftig zijn of niet. Misschien paddenstoelen kenners in de zaal?!

Nog een raadseltje: Wie kent er dit leuke plantje? En waarom is dit zo speciaal?
                    Tip: 'T is geen psycho-activa.

Comment

Hahahaha lekkere paddos erbij en met eitjes njummie.
                      Heb er geen gedacht van welk plantje het is, nu van het zonnetjes profiteren en buiten zetten.

Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Yep, ze staan buiten hoor. Da's roofing wat je ziet. Ze staan op het dak, een beetje uit het zicht. Ik kreeg al kommentaar van nonkels en tantes dat ik er wel "heel veel" heb staan. Dan hadden ze nog maar enkel de oudste plantjes gezien..

Comment

Hey Oblivion,

leuke verzameling heb je daar. Ziet er mooi uit.
                          Geen vreemde dingen gevoeld na je omelet?

Nog een raadseltje: Wie kent er dit leuke plantje? En waarom is dit zo speciaal?
                          Krijgen we nog een tip? ^^

Greetz,
                          zion

Comment

Hey Oblivion, je posts zijn niet te lang hoor Er zijn nogal wat verslagen om te volgen hierzo dat zal het wel zijn. Je kleintjes hebben vandaag weer lekker wat zon gehad, dat heeft ze vast goed gedaan!

Het is een tabaksplant of valt die ook onder psycho actief?

edit: bij nader inzien denk ik het wel, komt deze plant dan misschien oorspronkelijk uit China?
                            Last edited by ijscoman1; 1 June 2009, 19:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oblivion View Post
                              Tijd voor een update!

Zou't nie weten, maar die linkse trekken precies wat op Salvia Divinorum, kan dat kloppen?
                              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

Comment

Haha, Salvia? Nee hoor, dat zijn gewoon zonnebloemen van m'n moeder.
                                Tabak is het ook niet.
                                Ik zal het maar verklappen, 't is niet zo'n bekend plantje: Stevia. Heeft een intens zoete smaak als je zo'n blaadje in je mond steekt. Misschien wel lekker om te roken. Als thee in elk geval wel.

Comment

Bezig...
                                X