Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wow, dat zijn heel mooie foto's indeed. Wat een kwaliteit van fototoestel heb jij daar
Welk merk/type is dat? Lijkt me dat het echt heel mooie foto's gaan worden met dat toestel!
Als je een beetje goed zoekt op je camera vind je vast en zeker ook een stand genaamd MACRO
(de meeste mobieltjes hebben het zelfs tegenwoordig)
Dit is puur bedoelt voor het focusen van goeie close-ups een normale digitale camera heeft dit gegarandeerd, enige wat je dan nog goed moet doen, is het focussen van het juiste object en je bent klaar voor je kiekje
Ik moet wel zeggen, dat de fotos erg goed genomen zijn als we straks ook zulke close-ups krijgen van toppen
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
Dus die stand is gewoon voor heel dichte foto's met enorme details? Denk je dat die met een mobiel genomen is? lijkt me toch redelijke kwaliteit, denk eerder aan een heel goeie digitale camera
Met Spiegelreflex Canon 350D en kleine digitale LumixFX100 heb ik ze gemaakt
Gewoon op macro stand zetten en zo. Dan maakt wel scherpe.
Maar ik werk ook als fotografe, dus ik denk dan ook, ze hadden nog beter gekund, maar ach, dit is niet voor werk
Ik heb een tweede zaadje laten ontkiemen gister.
Dacht, 1 is ook zo alleen
Comment