Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Lekker laten zitten die blaadjes die er geen zin meer in hebben! Ik merk bij mijn eigen buitenkweek dat de dode blaadjes er vanzelf tussenuit vallen/waaien Ik had ook een tijdje dat de bladeren erg donkdergroen werden, en dan ze gingen hangen. Ik heb toen een andere voeding gehaald welke de growhop bij adviseerde en binnen een week ging het weer perfect!
Zo mensen nadat ik de planten nu tegen luis heb bespoten heb ik gelijk weer een volgend iets wat mij dwars zit.
Zoals jullie weten zal ik even snel samenvatten......de stekjes zijn eerst te vroeg naar buiten gegaan en daardoor onstond knopvorming.
Nadat ze overgepot zijn hebben ze 2 weken stress gehad en nu zijn ze eindelijk weer in de groeifase terug.
Alleen nu zie ik aan de plant dan waar de kleine knopjes die er al in zaten bij de haartjes...of thichromes ze helemaal verkleurd zijn naar bruin.
Wie kan hier wat over vertellen......normaal gebeurt dit aan het eind als je gaat oogsten. Bij mij is het nu dus bij de knopjes gebeurt die al onstaan zijn toen de plant per ongeluk in de bloeifase terrecht is gekomen.
Voor mij is het de eerste keer en ook gelijk een stomme fout....maar ik vraag me echt af wat deze planten nu nog gaan opbrengen.
Wie kan mij hier iets over vertellen...........krijg ik eind augustus nu alsnog lekkere toppen of is de plant zo van slag dat ik ze er net zo goed gelijk uit kan halen en nog snel opnieuw beginnen?
Als iemand mij hier mee kan helpen zou super zijn ik weet echt niet wat de plant nog gaat doen......groeien doet hij wel maar ja die thicrhomes die al bruin zijn van de soort van per ongeluk voorbloei is ook niet alles natuurlijk
Wierie, volgens mij, maar ik ben ook geen pro natuurlijk(disclaimer), als ze al in bloei gegaan zijn zullen die haartjes uiteindelijk toch ook moeten bruinen. Ze kunnen niet in het niets verdwijnen toch? Dus ik zou de hoop nog niet opgeven wil ik maar zeggen.
"Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .
Yo bedankt !
Ja het stelde ook niet veel voor het zijn niet eens topjes ofzo.. het waren meer bolletjes met al wat haartjes.... maar dan hoop ik dat na de groeifase straks in augustus een toppen explosie plaatsvind.......
Mensen als jullie nog meer tips of info hebben hoor ik het graag....tis namelijk me eerste keer en ik weet echt niet wat de plant gaat doen.
dit geeft geen problemen hoor,de planten hebben wss gewoon ff stil gestaan door de omschakeling naar de groei... ze zullen nu weer vollop gaan groeien!
Heb al gezegd hoe dat komt op de chat :p
Omdat ze van bloei naar groei zijn geschoten.
Ik had da ook met mijn herijuana, alleen gaf die drie vingers na een reveg.
Komt wel goed man, tzal daar zeker goekomen.
NL is wel een vette indica. Alleen ja, die "X" he, X wat?
Maar echt, schoon begroeide planten die u gaan dienen.
All heil the queen!
Comment