Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Doubelfun Mediwietje
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Doubelfun Mediwietje
Nou Hallo
Nu blijft over mn Buddha nog wat plantje van Markster laten we hopen dat het vrouw is want zie nog steeds geen bloei verschijnselen nu was dit plantje over al heel traag in en neemt over al de tijd voor dus ik ga der van uit dat de bloei wel komt
Dit plantje zal me toch het jaar door moeten helpen met roken van wietje samen met de LowrydersGod was never on your side..
Comment
-
Hup in de volle grond ermee en de planten een uurtje bijlichten met krachtige tuinverlichting als de zon onder gaat. Je verlengt dus de daglicht periode en ze zullen in de groei blijven. Vervolgens stop je met bijlichten en de plant zal geforceert in bloei geraken. Als het weer meezit en het vrouwelijke planten zijn zou je er nog een fijne oogst van moeten kunnen halen.
This maar een ideetje he weet niet of het zal werken In theorie zou het moeten kunnen. Maar ik heb dit zelf ook nog nooit geprobeerd.
Grtz
Comment
-
Het idee is niet slecht monty en bella zou ze idd nog wat langer moeten laten groeien maar denk je dat dat zou lukken met zon sterk tuinlicht? Is waarschijnlijk wel 1000W of meer, opletten voor warmteontwikkeling he bella of dat ze geen stresssymptomen gaat vertonen zoals bij iemand die weed kweekt op zijn balkon naast straatverlichting.
Grtz $iRsigpic
Comment
-
Updat van mijn Markster plant
Alleen ik zie nog steeds geen bloei hoopd at het snel gaat gebeuren
Hebben jullie nog tips?
P.s ik vandaag even bij de boer een paarde poekehalen en die laten drogen en dan bij mijn plant doenLast edited by belladonna; 7 September 2009, 11:20.God was never on your side..
Comment
-
ik heb ook 2planten gehad die niets wouden prijsgeven tot donderdag, toen ontdekte ik een man en de dag er op zag ik dat de andere plant voorbloei verschijnselen had van een vrouw, nu is die plant duidelijk in voorbloei maar nog niet echt duidelijke bloei, 3ander planten stonden reeds 1maand in voorbloei en 2 daarvan staan nu in bloei... bij mij is het dus ook vrij laat begonnen, ... greets!
Comment
-
Heee Bella
Ik zie je topic nu pas, shame on me.
Ik heb alles even doorgekeken, en je had nog wat leuks kunnen doen met die tweeling van je! En er twee aparte plantjes van maken.
Ik verdiep me de laatste tijd in allerlei soorten stekken.
Je kon ze een beetje uit elkaar halen en vervolgens de stengels wat onder de aarde bedekken.
Wat er dan gebeurt is dat er overal wortels gaan groeien aan de stengels. Na een maandje ofzo kon je dan je mes tussen de plantjes zetten zodat ieder z'n eigen potje kreeg, meer aandacht per plant, meer plant.
Zie hier wat ik nu eigenlijk bedoel:
Maargoed. Niet echt meer van toepassing maar had een leuk projectje kunnen zijn.
Groetjes
Tosti
Comment
Comment