Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jup, dit heet afleggen.
ik had me reeds afgevraagd of dat mogelijk was eventueel door middel van een klein wondje te maken en wat stekpoeder. Organic schijnt het voor te hebben gehad met zijn amnesia (maar die stekt blijkbaar als onkruid).
Volgend jaar test ik het wel eens buiten in volle grond om zo mayb een betere manier van stekken te vinden voor buiten zonder enige hulp van propagator ofzow.
Ziet er goed uit hoor !!
en ja er zijn soorten bij die gewoon lang op zich laten wachten eer ze in bloei komen
zo komen mijn Wahalla planten ook nog niet uit de kast , en de Jackberry is al dikke toppen aan het kweken, de El Monstre heeft deze week pas wat laten zien , dus vrees niet , komt wel goed !!!
mooi. alleen de laatste foto maak ik me zorgen. je ziet dat de toppen nog niet heel dik zijn, en weinig trichomes te spotten... maar de stampers zijn al wel bruin. heb je een betere close-up? want dat bruine kan ook rot zijn.
ik wil geen paniek zaaien, want ik zie het niet goed genoeg.. maar je kan er maar beter snel bij zijn.
Tis geen rot hoor en deze plant is nog niet zo lang in bloei dus die heb nog effe tijd nodig.
betere close up ? kan je wel een bril geven als je wil hoor
Wat je ziet is dat de pistels langzaam aan bruin gaan worden
Comment