Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
als je 2ling een man en een vrouw is, (wat ik niet denk want zit tog in het zaadje vast wat t is..?) ga je ze dan zo late en afbloeie mss krijg je een twin genetica
btw mijn schoonheid:
Jammer genoeg is de main coon overleden
Mijn blauwe kat is 12 jaar nu als het goed is, en ze slaapt altijd bij me, ze heb alleen 1 ding geflikt wat ik niet zo cool vond.. ze heb 1/8ste van de grond uit mijn pot gegrave (plant stond al droog vlak voor oogst nog..) en toen in de grond geschete wat op de grond lag xD
en ze houd ervan om in me kast te ligge lekker warm maar nu mag ze dat niet meer! ze heb ook paar keer op een blaadje gekouwd,, maar van mij mag ze
ergen is er iets mis gegaan ik had lowryder zaatjes maar dit lijkt er niet echt op en erg hard groeien doen ze niet.
Ze staan van af 22 mei bijna maandje nu
bwa, veel zie ik er niet aan die mis kan zijn, en het feit dat hij niet groeit wil mss zeggen dat zijn wortels aan het groeien zijn
trouwens een onnozele vraag: hoe kan je plant nu al vanaf 22 mei gezaaid zijn
mja, maar als ze zo klein zijn gaan ze nog geen bloeiverschijnselen tonen hoor volgens mij, ook al zijn het lowryders
Maar dat ze te klein zijn kan ik ergens wel inkomen, hoewel je ook moet weten dat een lowryder over het algemeen niet erg groot komt, dus mss dat het nog in orde komt
Comment