Re: marksters buitenkweek 2009
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
marksters buitenkweek 2009
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
bedankt weer allemaal voor de reply,s
de lamp is al een tijdje uit dus ik kan nu even geen foto schieten van de nycd.deze maakt hele lange sativa buds (sativa feno)nu al zon 25 cm lang als die gaan opzwellen dan kon dit wel eens een beste oogst worden van de diesel.maar eerst maar eens zien wat ze doet met deze temperaturen.de ierdbei ruikt kruidig scherp,kan er in ieder geval nog niks van een aardbei of iets in ruiken.over de vingers van de ierdbei,zijn idd naar de sativa kant,en volgens de breeder zou dit de feno zijn van een jack herrer of een black domina.nog enkele dagen en dan heb ik mn eerste rokertje van deze kweekdit is een foto van een ierdbei topje dat ligt te drogen (ierdbei back up)
grtzAttached FilesLast edited by markster; 7 August 2009, 19:18.
Comment
-
spint spint spint
zojuist ontdekt dat mn ierdbei vol zit met spint,en gelijk even behandelt met masai.maar ik denk dat t te laat is was al behoorlijk vol gesponnen.de achterkant van de plant zit vol met web.dit heb ik er af gezogen met een kruimel dief.even aan kijken anders gaat ze om van t weekend.
Comment
-
bedankt voor t medeleven
ik hoop dat t goedkomt en dat mn andere planten t niet krijgen.ik zal morgen nog maar een keer spuiten.
die krengen zijn sneaky en zaten lekker verstopt op t gedeelte dat ik dus nooit zie!wijze les voor de volgende keer:volgende keer minder lang voorgroeien,dan houd ik tenminste overzicht.want met die struiken is dat best lastig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door markster View Postbedankt voor t medeleven
ik hoop dat t goedkomt en dat mn andere planten t niet krijgen.ik zal morgen nog maar een keer spuiten.
die krengen zijn sneaky en zaten lekker verstopt op t gedeelte dat ik dus nooit zie!wijze les voor de volgende keer:volgende keer minder lang voorgroeien,dan houd ik tenminste overzicht.want met die struiken is dat best lastig!
Ik had dan wel geen spint maar schimmel. En dan kijk je vluchtig naar je plant en je ziet het zo in eerste instantie niet maar ik was al bijna te laat.
Bij 1 plant zoiezo die is zo helemaal doormidden geknakt op het punt daar de schimmel zat.
Comment
Comment