Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
thanx
enigste probleem de diesel heeft last van de warmte gehad kun je ook wel zien op de foto!komt omdat ze erg dicht bij de lamp komt en de warme temp de afgelopen dagen.maar dat komt nog wel goed denk ik
Yo markster
Hoop dat het goed komt voor je kerel. Had zelfde prob met eerste kweekje NL. Plant begon veel internodes aan te maken en geen bloemen meer. Door warmte kan plant opnieuw groeispurt krijgen. Ook geknakt maar nieuwe internodes groeiden terug naar lamp en uiteindelijk toch ertegen... Plant stopte met groeien daar waar reflector licht stopte, opnieuw internodes naar lamp toe. Klote...
Was droge weed, veel takjes en weinig effect.
Hou het in de gaten man!!! Zou jammer zijn moest zon lekkere dikke dame kapot gaan.
Grtz $iR
Oorspronkelijk geplaatst door Wierie WierieView Post
Mooie planten markster.....alleen waarom staat dees bij de buitenkweken?
omdat t buitenplanten zijn die binnen afbloeienmaar dat vroegen de mods zich ook af
@sir
ja de temperatuur zit inmiddels weer netjes op24,7 graden maar heb wel een paar dagen 32 graden gehad!toch wel te hoog.
de andere planten hebben hier niet zon last van tis alleen de diesel
@ organic ja de planten worden binnen afgebloeitanders is t niet haalbaar voor mij met verduisteren omdat ik niet altijd op tijd thuisben.
update
de bloei is nu goed bezig bij de cali-o en de ierdbei.de nycd wil maar niet goed de bloei in gaan wel overal witte draadjes maar toppen(niet echt)voor de rest niet veel te melden.behalve dat ik wat temperatuur problemen heb icm een te lage lv zie blad van de ierdbei
foto 1 hot ierdbei
foto 2 cali-o minder last
foto 3 tis gezellig in de tent
1m50 bij 1m50 bij 2m optimaal gevuld
Mooie babies nog steeds! Zie je lieveheersbeestje niet meer zitten?!
Hoop dat het niet het geval is, maar heb ooit eens voorgehad dat mijn plant terug een groeispurt kreeg door een constant te hoge temp (kapotte afzuiging en einde budget...). Had al wat topvorming en plots... Op het einde was da zo een beetje top met opnieuw een dikke internode naar boven en een plant die ik niet meer onder contole kon houden want kwam altijd dichter en dichter bij de lamp. Opnieuw veel te warm. Klote, hoop dat het niet het geval is.
Suc6!!!
Comment