jaja beste JD'ers
eindelijk is het zover, weedlover goes for the real stuff
Mijn eerste plan was om eerst camouflage (aka kempzaad) te laten groeien.
Maar die camouflage deed heel erg zijn best om NIET op te komen
Omdat ik niet langer kon wachten, heb ik dan ook maar besloten om het echte zaad maar al te planten.
Het betreft hier om de soort sour jack, deze zaadjes had ik gewonnen hier op het forum, nogmaals dank daarvoor .
Ik heb maar een zaadje gezaaid, omdat ik niet met een bos vol planten wil in de tuin , de ouders zouden ook raar opkijken
Goed, hoe heb ik gezaaid?
Heel simpel, ik heb potaarde in een pot gedaan, kuiltje van een cm ofzo gemaakt en daar heel voorzichtig een zaadje in gelegd, putje toegesmeten en water gegeven. Vervolgens heb ik er versheidsfolie over gedaan en gaatjes in gestekt.
En nu staat het potje mooi in het zonnetje in de veranda
en nu: fototje (geen duidelijk, gsmkwaliteit)
Op hoop van zegen
grtz
eindelijk is het zover, weedlover goes for the real stuff
Mijn eerste plan was om eerst camouflage (aka kempzaad) te laten groeien.
Maar die camouflage deed heel erg zijn best om NIET op te komen
Omdat ik niet langer kon wachten, heb ik dan ook maar besloten om het echte zaad maar al te planten.
Het betreft hier om de soort sour jack, deze zaadjes had ik gewonnen hier op het forum, nogmaals dank daarvoor .
Ik heb maar een zaadje gezaaid, omdat ik niet met een bos vol planten wil in de tuin , de ouders zouden ook raar opkijken
Goed, hoe heb ik gezaaid?
Heel simpel, ik heb potaarde in een pot gedaan, kuiltje van een cm ofzo gemaakt en daar heel voorzichtig een zaadje in gelegd, putje toegesmeten en water gegeven. Vervolgens heb ik er versheidsfolie over gedaan en gaatjes in gestekt.
En nu staat het potje mooi in het zonnetje in de veranda
en nu: fototje (geen duidelijk, gsmkwaliteit)
Op hoop van zegen
grtz
Comment