Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweek ooit!!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Eerste kweek ooit!!
Eindelijk weer een update want het is al best lang geleden. Ik heb het namelijk op het moment erg druk met mijn studie.
De plantjes gaan goed en de gestippelde heeft goed zijn handicap eruit gegroeid!
Alleen de kleine groeit niet meer. Die is een beetje blijven hangen . Denk dat die dood is. Hier een paar foto's en de (kunst)mest die ik gebruik.
Weet iemand of dat kwaad kan ivm smaak ?
Groete!
Comment
-
nee die kunstmest kan ik niet .maar als ik me niet vergis is 12% stikstof(N)wat veel voor je plant in de bloei dus ik denk wel dat je naderhand andere voeding moet gaan bijgeven met een lager stikstof gehalte.maar ze staan in de volle grond zie ik dan is bijvoeden niet perse noodzaak.
Comment
-
Ok, daarom. Ik snap het, markster. Bedankt .
Ik stop nu wel gewoon met het strooien van kunstmest en hopelijk hebben ze dan genoeg voeding (vooral N) tot de bloei.
Ik was al van plan om bloeivoeding te gebruiken een PK 13/14 van plagron of zo iets.
Wat gebeurt er eigenlijk als je teveel stikstof in je grond hebt, als je planten in de bloei gaan?
Groete
Comment
-
Hydrokorrels moet niet hoor, maar is wel goed dat het darmpje niet gaat verstoppen met zand.
Ik heb zo'n zakje nog geen 5 euro betaald, klein zakje wel.
Op zich kunnen ze wel tegen wat hoor, en voor hetzelfde geld is er voldoende water aanwezig onderaan in de grond. Maar op je ene foto leek de grond wel heel droog
Comment
Comment