Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek ooit!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Comment

Re: Eerste kweek ooit!!

Ze zien er toch aardig uit, die blaadjes komen vast goed. Zet er voor de wind anders vast aan een stokje, dan waaien ze ook niet om. Foto 2 is een mooie

Greetzz

Comment

Eindelijk weer een update want het is al best lang geleden. Ik heb het namelijk op het moment erg druk met mijn studie.
        De plantjes gaan goed en de gestippelde heeft goed zijn handicap eruit gegroeid!
        Alleen de kleine groeit niet meer. Die is een beetje blijven hangen . Denk dat die dood is. Hier een paar foto's en de (kunst)mest die ik gebruik.
        Weet iemand of dat kwaad kan ivm smaak ?

Groete!
        Attached Files

Comment

Denk dat de mest uiteindelijk in de plant gaat zitten ja.

Die grond ziet er wel fucking droog uit, of heb ik het mis?
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Nee je hebt het goed weedy. Het was idd een beetje droogjes.
            Heb ze ook meteen wat water gegeven .

Dit is dus de kunstmest die ik gebruik. Weet iemand daar meer van?
            Attached Files

Comment

nee die kunstmest kan ik niet .maar als ik me niet vergis is 12% stikstof(N)wat veel voor je plant in de bloei dus ik denk wel dat je naderhand andere voeding moet gaan bijgeven met een lager stikstof gehalte.maar ze staan in de volle grond zie ik dan is bijvoeden niet perse noodzaak.

Comment

Ze staan volgens mij nog steeds in de groei hoor . Ik dacht dat de bloei pas begon in eind juli - begin augustus?
                Maar ik vroeg me af of het het gebruik van kunstmest veel kwaad kon doen ivm de wiet.
                Valt wel mee dus? Bedankt voor de hulp

Groete

Comment

nee zo bedoelde ik t ook niet.ik bedoelde dus als je planten in de bloei staan je dan wss andere voeding moet gebruiken.wat deze kunstmest met de smaak van je wiet doe t zou ik niet weten,aangezien je die aarde waar je planten in staan nou niet direkt ff doorspoelt.

Comment

Ok, daarom. Ik snap het, markster. Bedankt .
                    Ik stop nu wel gewoon met het strooien van kunstmest en hopelijk hebben ze dan genoeg voeding (vooral N) tot de bloei.

Ik was al van plan om bloeivoeding te gebruiken een PK 13/14 van plagron of zo iets.
                    Wat gebeurt er eigenlijk als je teveel stikstof in je grond hebt, als je planten in de bloei gaan?

Groete

Comment

in de volle grond zul je niet snel tekorten hebben

Comment

Graaft anders al eens een darm of een halve fles in.
                        Vul dat op met hydrokorrels. Zo kunt ge water rechtstreeks geven.
                        Ze staat echt wel op heel droge grond.

Comment

Ik geef gewoon wat water op zijn tijd en dan komt het wel goed .
                          Alhoewel dat een best goed idee is met die hydrokorrels.
                          Zijn die korrels duur? En moet je dan veel ondergrondse "wegen" maken gevuld met hydrokorrels?

Groete

Comment

Hydrokorrels moet niet hoor, maar is wel goed dat het darmpje niet gaat verstoppen met zand.

Ik heb zo'n zakje nog geen 5 euro betaald, klein zakje wel.

Op zich kunnen ze wel tegen wat hoor, en voor hetzelfde geld is er voldoende water aanwezig onderaan in de grond. Maar op je ene foto leek de grond wel heel droog

Comment

Bezig...
                            X