Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
net even een paar luizen uit me planten gehaald en gedood. Denk dat ik maar even naar verdelg middelen moet gaan kijken. Iemand ervaring met een goed merk ?
Weer tijd voor foto's en natuurlijk een filmpje. Ze hebben gister voor de eerste keer voeding ( bemestings korrels) gehad en de verkleuring op sommige de bladeren blijft het zelfde en is nog niet echt uitgebreid naar de nieuwe bladeren.
En het filmpje en zoals altijd niet vergeten even op High quality te zetten. Soms staat tie hier somes moet je eerst even op het filmpje drukken en naar youttube gaan.
Mooi hoor ga je die op dat balkonneke af laten bloeien?
want ben bang dat je er dan niet meer kan zitten en jij een bos balkon gaat hebben
ik blijf je volgen wil weten wat voor mega struiken dit gaan worden
De bedoeling is dat ongeveer de helft van de planten overblijft. Sowieso zal er wel hier en daar een mannetje tussen zitten en de rest probeer ik kwijt te raken aan vrienden, maar tot nu toe maar twee personen gevonden die er 1tje wou.
Ik heb wel 1 probleem, althans ik denk dat het een probleem kan zijn. Ik woon nog bij mijn ouders (Ben wel 18+) en die zijn toch wel een tikkeltje nerveus af en toe. Vandaar dat me moeder soms het zonnescherm boven het balkon hangt omdat er af en toe een politie heli overvliegt. Dit betekent dat de planten af en toe geen direct zonlicht krijgen totdat de zon laag genoeg hangt om onder het scherm te schijnen. nu vraag ik mij af of dit een groot effect om mijn planten zal geven ?
hallo
ik heb nu 1 week geleden een zaadje geplant in een pot , is op 5 de dag uitgekomen , kan er me iemand wat tips geven voor een goede oogst
het zijn white widow zaadjes
Comment