Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mata hari + freebees

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mata hari + freebees

Polysect gebruik ik, het is biologisch en je vindt het overal bv. in aveve.
    Maar sommigen op het forum gebruiken muntplanten om bladluizen weg te houden, gewoon ernaast planten.

Comment

ja, dat van die muntplanten ga ik ook wel doen, maar toch eerst ff behandelen met een producje dat ze allemaal dood zijn.. die munt is volgens mij eerder preventief, denk niet dat al die bladluize zomaar gaan weggaan omdat er een muntplantje in de buurt staat

grtz okke!

Comment

Joo okke!
        Zeer mooie plantjes man, mooi groen en zien er zeer stevig uit. Je kan zien dat ze met liefde behandeld worden. Wel jammer van de luis maar die krijg je zeker en vast wel weg.
        Leuk om hier te lezen dat munt goed is voor onze dames. Heel toevallig staan er 2 grote muntplanten vlak naast m'n dames..

Ik blijf je volgen! Veel succes en dat het dikke vette toppen mogen worden!
        grtzz

Comment

pff... tegenslag: ik ben juist ff mijn lowryders gaan checken, had ze paar dagen geleden laten ontkiemen en stonden sinds drie dagen in potjes met aarde, ik ga kijken of ze al boven komen; drie ervan laten hubn kopje zien, dus ik dacht "aah, ze zijn er eindelijk"
          ik kijk wat beter naar de andere potjes en zie dat er bij drie potjes wel een stengeltje boven steekt maar dat ze onthoofd zijn :s !!! volgens mij hebben er vogels ofzo hun kopje afgebeten... heb er nu een groot doorzichtig deksel overgezet, ik hoop dat de resdt nog bovenkomt dat ik er toch zeker 7 heb en dan met wat geluk 3of4 vrouwtjes...

fotos volgen vandaag of morgen.

grtz okke

Comment

ja dat is minder maar heb je wel vaker met die k*t vogelsje andere plantjes staan dr wel mooi bij!alleen heb je last van wat ongedierte aan je blad te zien

Comment

idd, dat is bladluis... nog altijd geen productje voor gekocht eigenlijk, nog niet veel tijd gehad. maar morgen ga ik zeker naar het tuincenter voor iets te kopen!

hopelijk zit het wat mee met de overgebleven lowryders..

grtz okke!

Comment

ik heb trouwens nog een pic met t bovenaanzicht van de cali o in mn verslag staan.moet je maar ff checke

Comment

na lang niets van me te laten horen komt er hier dan toch nog eens een update!!

met de planten verloopt alles goed, ik heb nog 4 low-ryders over waarvan ik er juist 1 heb vermoord want was een mannetje, denk dat ik nog 1 mannetje heb dat ik ook 1 van de dagen moet omhakken, de 2 andere zijn vrouwtjes..

de mata hari en cali-o bud doen het ook goed, de grootste is nu al iets groter dan 1.5 m
                  alleen heb ik de indruk dat ze iets te lichtgroen zien?? zoals je ziet staan ze allemaal in volle grond dus in principe zouden ze genoeg voedingstoffen uit de grond moeten kunnen halen, ik heb ze toch juist nog wat extra terra vega meegegeven en hoop dat ze snel terug mooi donkergroen worden.
                  iemand nog tips wat ik ze kan meegeven van voeding??

fotos:
                  mata hari en cali-o bud:

de low-ryders:

Comment

Dit ziet er voor mij uit als een mannetje:

Comment

is ook een mannetje vandaar dat hij ligt te sterven op mijn hand

grtz okke

Comment

hier nog eens klein updatje van men planten!

het zijn ondertussen al leuke boompjes geworden, de grootste is al voorbij de 2 meter, de drie ander iets onder de twee meter... waarvan ik er 1 bij wijze van experiment gesuperscropped heb!! ik heb er hier een topic over gelezen en het leek me zeker wel het proberen waard!!

1 van de dagen zullen er zeker nog fotos volgen zodat jullie ook kunnen zien hoe mijn geknakte plant zich hersteld...

grtz okke!!
                        Attached Files

Comment

wau gaat goed
                          God was never on your side..

Comment

Stond de Camera op Dream Mode ?

Comment

hehe de fotos zijn met men iphone getrokken en dat is niet zo'n superkwaliteit...
                              volgende keer pak ik wel mijn deftige camera maar die baterij was nu plat.

grtz okke

Comment

Ik heb nog maar weinig bomen, op deze site, gevonden als die van jou. Ik heb er zo ook enkele staan en ben benieuwd wat het ga geven. laat ons hopen op een goed najaar!

grtn Bro

Comment

Bezig...
                                X