Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zion's Ganja Plants: Guerilla

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zion's Ganja Plants: Guerilla

Korting op 420shop
    Beste growers en smokers,

hier ben ik dan met mijn kweekplannen.
    Omdat bij mijn ouders growen geen optie is moet ik het maar doen met locaties in de natuur
    In totaal 4 spots, maar er kunnen er nog bij.

Soortjes:
    10 x Dieselryder
    4 x Ierdbei(van Markster)
    6 x Swiss Miss
    1 x Pure Power Plant (Markster)

Grond:
    De gronden verschillen van plaats tot plaats. Er zijn kleigronden met stenen. Gronden die goed waterdoorlatend zijn, vol met voedingsstoffen.
    Op de spots met kleigronden heb ik een diepe put gegraven en deze volledig gevuld met en mix van potgrond en wormenmest. Op de andere spots heb ik de grond gemengd met de mix.

Het PPP'tje heb ik voorgegroeid binnen in de kast. Deze heb ik net onder het 3 de bladpaar getopt. Deze staat nu effe buiten te zonnen en gaat deze namiddag op de spot geplant worden.

Ik heb al 2 Swiss Miss plantjes die net hun 2de bladpaar hebben aangemaakt. Deze staan in een turfpotjes gevuld met zaai- en stekaarde. Ook deze staan nu buiten te zonnen in een propagator.

Vorig weekend had ik een ierdbei tussen watjes gestoken. Na 3 dagen was er nog geen worteltje te zien. Na 5 dagen (ik kon niet vroeger) was de wortel al een dikke 5 cm lang en waren die kiemblaadjes en zelfs het eerste bladpaar aanwezig. Deze zijn helemaal wit door een tekort aan zonlicht. Nu heb ik deze gisteren ook in zaai- en stekaarde gestoken, in het turfpotje, bij de Swiss Miss. Ik hoop dat het met deze hier nog goed komt en ondanks al de stress toch nog een vrouwtje wordt.

De Dieselryders worden deze week ontkiemt. Ik hoop dat deze rond 15 juli oogstklaar zullen zijn.
    Begin juli koop ik 10 exra Dieselryders die begin september oogstklaar zullen zijn.

Foto's kan ik nog niet vertonnen, wegens een kapotte camera

Greetz,
    zion

Re: Zion's Ganja Plants: Guerilla

mooie soortjes zion
    deze ga ik natuurlijk volgen,ben heel benieuwd hoe de pp t gaat doen.deze zaden zijn afkomstig van mn buitenkweek.en waren heel potent

Comment

Veel succes Zion, ik ben benieuwd hoe je het doen gaat. Klinkt zeer goed allemaal

Greetzz

Comment

He Zion....
        Veel succes, ik hoop dat je een aantal goede spots hebt.

Leuke soortjes, ben benieuwd naar je Ryders.....
        Grow yorself wild....

Comment

Veel succes Zion ..!

Ben benieuwd .. !

Greetz,,

Comment

Nu ik thuis ben kon ik foto's trekken van de de Swiss Miss en de Ierdbei.
            Gisteren had het heel hard geregend en dat hadden ze niet erg graag.
            1 Swiss Miss hing er slap. De Ierdbei heeft het tot mijn grote verbazing overleeft, maar de lobblaadjes zijn helemaal bruin en de 2 blaadjes van het eerste bladpaar zijn aan hun puntjes ook wat bruin. Hopelijk wordt het weer er snel beter op.

Hier zijn de voorlopige foto's.
            Het minniserretje is echt smerig en vol met aarde. Ik ga het dus netjes opkuisen.

Swiss MissSlap hangende Swiss Miss
            Zou ik deze (tijdelijk) wat ondersteunen?

Ierdbei
            Attached Files

Comment

Zeker slappe plantjes ondersteunen, komt ze altijd wel ten goede.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Mijn kweekje boeit niet erg heb ik de indruk.
                Toch hoop ik op wat reacties en tips van andere kwekers.

Swiss Miss #1 en #2

Swiss Miss #1
                Staat is achter tov Swiss Miss #2, maar groeit toch goed door en is druk bezig met het aanmaken van het 3de bladpaar.

Swiss Miss #2
                Staat er mooi bij en is eveneens bezig met een aanmaken van het 3de bladpaar.

Ierdei #1
                Heeft het erg moeilijk en gaat het vrees ik niet lang meer volhouden

Pure Powerplant
                Hoe deze het doet zal ik pas deze avond weten. Dan ga ik nog eens naar de spot om te kijken hoe het er gaat.

Dieselryder
                Zoals ik al eerder had vermeld heb ik er 10 doen ontkiemen. Ze zijn allemaal boven de grond gekomen.
                7 van hen ben ik al op hun spot gaan planten. Ze zijn wel nog erg jong en dus kwestbaar. Laat ons hopen dat ze het volhouden in de wildernis.
                De grond waar ze in staan is bijzonder goed. Bovendien heb ik er nog wat wormenmest doorgedraaid voor een optimaal resultaat.

Swiss Miss #3 en #4
                Zijn jammer genoeg wat stretchy doordat de lamp in het kastje wat hoog stond. Maar ik kon ook niet anders, omdat ze het 3 dagen alleen moesten doen. Deze zal ik, bij het in volle grond planten, net onder de lobblaadjes ingraven.

Ierdbei #3 en #4
                Zelfde als de Swiss Miss #3 en #4

Zo dit was het.
                Ik hoop nog foto's te kunnen maken van de Pure Powerplant, maar beloof niets.

Greetz,
                zion
                Attached Files

Comment

Oh ook leuke soortjes. Deze blijf ik volgen!
                  Blijkbaar kweek je nog andere dingen?!

Comment

hey zion
                    je plantjes zien dr mooi uit!
                    ik ben vooral geintreseerd in de powerplant dus ga maar even een foto schietende swis miss en gaan lekker en zien dr mooi gezond uit.wat is er dan aan de hand met de eerste ierdbei?omdat je vreest dat deze t niet gaat halen.
                    ik volg je

Comment

Gaat goed Zion! Ze zien er mooi uit Wel jammer van je Ierdbei. Succes vanavond bij je Pure Powerplantje, hoop dat die er ook goed bijstaat.

Greetzz

Comment

ziet er goed uit he.. hoe ziet je guerilla plek eruit? gtzz

Comment

Nice ! Je hebt er in ieder geval genoeg staan !!

Succes, hoop dat ongenodigde gasten wegblijven van je plekkie !!
                          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Pffff ben net terug van de plek waar de PPP(is het nu een PPP of PP Markster?) stond. Deze hebben ze dus ontdekt. Waarschijnlijk de boer(en) van het naburige veld. Er was nog tijdelijk een pad te zien die naar het plantje leidde. Gewoon uitgetrokken en weet ik veel waar gegooid.
                            Jammer, was een mooi plantje
                            Gelukkig stond er maar 1 plant.

Om effe op de reacties te antwoorden:
                            @oblivion: yup ik kweek ook nog pompoen, basillicum, rode peper, rode klaprozen, komkommer, dahlia en zonnebloempjes.

@markster: ik had 2 Swiss Miss en 1 Ierdbei zaadjes tussen doekjes laten ontkiemen, maar de Ierdbei deed er iets langer over. Ik was effe weg voor 5 dagen en toen ik terug kwam bleek de ierbei toch te zijn uitgekomen en zelfs lobblaadjes en het eerste bladpaar had aangemaakt. Maar het kreeg helemaal geen licht en was helemaal wit.
                            Nu is deze erg klein en heeft erg veel moeite om in leven te blijven. Maar niet getreurd, ik heb er nog 3

@janleuri: de PPP stond aan een vijver omringd door wat bomen, maar toch goed in het zonlicht gedurende de hele dag.
                            De Dieselryders staan aan een bosrand, verspreid over 2 spots.

Graag 1 minuut stilte voor het slachtoffer van vandaag, de PPP
                            Wat jammer, ben er echt niet goed van

Greetz,
                            zion

Comment

Ahja, voor elk plantje dat sterft komt er wel een nieuw in de plaats

Comment

Bezig...
                              X