Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
spijtig van de PPP, maarja dat zijn de risico's van guerilla!
ik ben vooral geinteresseerd in de dieselryders, aangezien ik ook van plan ben om wat auto-flower plantjes her en der te planten zodat ik al wat wiet heb in afwachting dat men andere planten klaar zijn!
Anders moet je voor volgend jaar een moeder selecteren, en dan met stekken werken. Dat gaat veel vlotter werken dan zaailingen te guerilla'en.
Hoewel zaailingen ook gaat, maar dan moeten ze wel gehard kunnen worden.
Ik zet ze hier in de tuin al buiten in maart
Iedereen: allez jong, zo vroeg, 'tis nog koud en lalalie en tralalala
Maar ik ben ervan overtuigd dat ze nu gehard zijn op een lange nazomer met een sterke entree op de herfst.
Ze zeggen, een mens heeft eten nodig, een plantje ook.
Maar als ne mens trained, wordt hij sterker. Een plant ook!
Veel succes met je kroost, moge 2009 veel zon schieten, maar een beetje regen in de groei is ook welkom he
Ik ben een paar dagen wezen kijken naar de Dieselryders.
Op de ene spot zijn er 2 van de 3 op miraculeuze wijze verdwenen. Ik heb nog naar het worteltje zitten zoeken maar heb niets gevonden. Er zijn ook geen sporen van diefstal.
Op de andere spot is het gras heel erg hard gaan groeien, waardoor ik 1 van de 4 planten niet kon vinden.
Balen dus.
Nu had ik ook nog een vraag.
Wat zijn die regentonnen die ik vaak in bossen tegenkom? Ze staan ongeveer 30 tot 50 van de grond zijn geplaatst? Ik denk dat jagers deze plaatsen, maar ik zou niet weten waar ze toe dienen.
Vanavond ga ik naar de 2 Swiss Miss kijken die het hopelijk wat beter doen.
Misschien zijn die plantjes opgegeten door konijnen ofzo? Dat zijn natuurlijk de risicos van guerilla. Ik was ook aan't denken om op verschillende plaatsen kempwiet te zetten en dan zien hoe ze het daar doen ivm grond, dieren, mensen,... En dan zo de beste plek te selecteren...
ow, ik lees net je verslag.
Je hebt wel al teen en tander van pech gehad heb ik gezien.
Heb je trouwens al geopteerd voor een guerilla bij je thuis, in de tuin ofzo?
Maak je ouders wijs dat het gewoon vogelzaad ofzo is, als je vogels hebt thuis kun je dat er zo van tussen halen
Zeg dat je zaad uit het vogelzaad komt, hetzelfde gebeurt hier thuis
heel mooi staan ze ik heb ook een paar keer swiss miss staan en ik hoop dat ze zo schoon komen als die van jou
momenteel zijn ze juist allemaal uitgekomen en zijn ze ongeveer allemaal een 2-3 cm groot eerste keer bij mij dus ik ben met elke cm blij
Comment