Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Yo Kim,
Denk ook wel dat dat in orde komt hoor. Ik gebruik plagron phyt-amin, dit legt een film op het blad die het zou moeten beschermen tegen ziektes en uitdroging. Een weekje heb ik ze uiteraard nog niet laten staan zonder, maar ze kunnen wel meer tegen een stootje naar mijn mening. Stelt me ook in staat om de planten iets droger te laten staan, altijd beter dan iets te nat he.
Grtz $iR
Helaas heeft de spint ook bij mij toegeslagen. Maar Bayer garden doet wonderen lijkt het. Heb ze eergister behandelt en heb het idee dat het z`n werk heeft gedaan.
Vandaag zag ik een lichte verkleuring van trichomes bij 1 plant. Ik hoop dat ze nog effe door kan totdat de behandeling er uit is. Maar dat verwacht ik eigenlijk wel. Verder ben ik heel tevreden over alles. Haalde vandaag zelfs nog 27 graden in de kas.
wel ze zijn nu in elk geval dood Sir . Dus voorlopig..... Voor echt uitsluitsel zou ik een betere loep moeten hebben. Maar ik ben voor 85 % zeker zullen we maar zeggen.
"Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .
`k Word knettergek van de rupsen. Heb er vandaag weer stuk of 15 doodgeknepen. Verder gaat het wel aardig.
Heb nu laatste dagen overdag steeds kachel aan om luchtvochtigheid naar beneden te krijgen. Denk erover om `s nachts ook de kachel aan te laten. Vraag me wel af of de verbrandingsgassen van de petroleum geen kwaad kunnen. Als iemand daar een antwoord op weet?
Mooi hoor Kim, practhtige dames en foto's ervan, super.
De verbrandingsgassen van je kacheltje zijn co2 en hos als het schoon verbrand. Waarschijnlijk ook wat co en roet en zo. Zoalng de concentratie co2 niet te hoog oploopt vinden je dames dat wel lekker. Ik zou echteer wel goed blijven ventileren . je kachel verbruikt ook flink wat zuurstof. En ja een co ophoping kan zelfs gevaarlijk zijn (koolstofmonooxidevergiftiging)
Dankje Monty.
Komende dagen ga ik kacheltje weer bij zetten. Nu is het warm zat en de luchtvochtigheid in de kast gaat ook nog wel. Ik zal zorgen voor voldoende ventilatie inderdaad.
"Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .
Comment