Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
colombia weed uit men vingerplantbloempot
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: colombia weed uit men vingerplantbloempot
High folks,
Die grote Colombia staat nog niet in bloei dus daar zou ik nog stekken van kunnen nemen $ir. EEen zaadkweek gaan we zeker ook nog doen maar zou van deze columbia tog graag een mooi mild wietje afhalen.
De Colombianse dames bij me vrind in de tuin gaan als een tierelier. Zijn inmiddels ruim over de twee meter en still growing.
Grtz
Comment
-
Hoi makkers,
Vanmiddag om een uur of drie ging de voordeurbel. Ik dacht: "Daar heb je weer zoon Nuon-verkoper". Maar ja je doet toch open en zie daar 6 van onze blauwe vrienden stonden voor me neus . Goedemiddag Monty, zij de voorste agent vriendelijk. We webben gister foto's van uw planten op uw balkon gemaakt, hoeveel planten heeft u? euhm 2. Oke , zie de agent, we kunnen twee dingen doen; of u laat ons binnen en u doet afstand van die 2 planten en de zaak is daarmee verder afgehandeld of u werkt niet mee en we stellen een onderzoek in.
Tja die keuze was snel gemaakt geen zin in sores en ja ik woon gehuurd, dus dubbel oppassen. Hup 6 agenten achter me aan de woonkamer in daar het formuliertje ingevuld dat ik afstand van de planten deed. Vervolgens gingen ze het balkon op. Oom agent keek zeer verbaast toen hij Monty's hangwiet zag, wat is dat dan zie hij. Na wat woelwerk constateerde hij vakkundig dat het twee planten in een pot waren. Dus toch drie meneer Monty, oeps, tja meneertje agent 2 euhm 3. ghehe. De agentjes knipte vrolijk me dames af en in stukken. En zagen onderwijl dat mijn buurman ook twee plantjes opt balkon had, aha zie hij . Al snel waren ze de deur uit en bij mijn buurman. Ook daar het zelfde ritueel. Een paar minuten later hoorde ik de buurman Bob Marley opzetten en opt balkon zijn joint opsteken. Strak plan dacht ik. Ook een flinke toeter gemaakt en samen met de buurman op onze lege balkons er van genoten en eens flink om de zaak gelachen.
Grtz
Met smart in mijn hart neem ik afscheid van mijn geliefde dames die zo onverwachts en wreed uit mijn leven werden gerukt. Rust zacht lieve plantjes.
Snik,Last edited by monty; 2 September 2009, 00:04.
Comment
-
Tis je niet gegund kerel..node voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAG
Comment
Comment