Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow (Asta)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: White Widow (Asta)

    Je ziet dat ik er allemaal niet zo veel van ken he

    Comment


      #62
      Re: White Widow (Asta)

      hoi mag ik vragen welke samenstelling potgrond je hebt gebruikt

      Comment


        #63
        Re: White Widow (Asta)

        Beste Butterfly 30,

        Ik heb even een paar foto's gemaakt van de zakken die ik gebruikt hebt.
        Het gaat om het product:

        ATA Organics - KILOMIX
        Attached Files

        Comment


          #64
          Re: White Widow (Asta)

          Daarnaast heb ik weer even een illustratie van de tussenstand voor jullie.
          Ze gaan erg goed, ik merk wel dat ze enorm veel dorst hebben en graag wat extra voeding willen vanwege de snelle groei.
          We hebben nog een week of 5 te gaan schat ik in dus dat beloofd veel moois
          Attached Files

          Comment


            #65
            Re: White Widow (Asta)

            Echt mooie fotos Asta!!! Die plantjes zien er erg goed gezond uit. (beter dan de mijne :p)
            Ik zie zelfs op foto 4 bruine haartjes. Zouden ze nog echt 5 weken moeten?
            grtz Mac

            Comment


              #66
              Re: White Widow (Asta)

              Ja ze zien er erg lekker uit moet ik zeggen, maar die bruine haartjes heb ik al meer dan een week.
              Ik zal even een foto maken waarbij je goed kan zien dat er al bij zijn die al verder zijn, dat zegt alleen niet zoveel over of ze al te oogsten zijn helaas.
              Ik ga er even vanuit dat het nog een 4 a 5 weken duurt als het weer zo blijft als nu.
              Attached Files
              Last edited by Asta; 29 August 2009, 15:14.

              Comment


                #67
                Re: White Widow (Asta)

                Hoe zit het bij u Asta?

                Comment


                  #68
                  Re: White Widow (Asta)

                  Het gaat allemaal goed ondanks de slechtere weersomstandigheden.
                  Vandaag een klein beetje zon.
                  Ik ben ook bezig geweest om vandaag mijn cooltube en fancontroler te testen.
                  Heb ze even een half uurtje aangehad om te testen hoe warm een 400 watt gaat worden in een tentje met alleen afzuiging.
                  De rest moet ik ook nog aansluiten en testen als er een actieve invoer aangesloten is.

                  Maar zoals beloofd hierbij ook een paar foto's weer van mijn topjes.
                  Attached Files

                  Comment


                    #69
                    Re: White Widow (Asta)

                    Hey Asta!
                    Je plantjes groeien wel snel en zien er gezond uit! (beter dan de mijne imo) Foto 4 is prachtig! Zo grote toppen!
                    Succes!! Als ze klaar zijn dan kom ik wel een tuut meesmoren
                    grtz mac

                    Comment


                      #70
                      Re: White Widow (Asta)

                      jezus asta wat een nice plante dat word een best rokertje
                      Schutto In tha house

                      Comment


                        #71
                        Re: White Widow (Asta)

                        Haha ja ik ben er ook erg tevreden mee en je bent natuurlijk van harte welkom Mac!
                        Zo voor een eerste keer niet verkeerd dacht ik zo.
                        Maar we hebben nog even geduld, heb vandaag even getracht de trichomen te bekijken met een loep, helaas vergroot deze net niet voldoende.
                        Wellicht heb ik iemand die een hele goede macro lens heeft.
                        Als ik daar foto's van heb dan post ik ze wel weer ff.

                        @ Emiel

                        Ben er ook erg trots op dat ik ze zo groot gekregen heb.
                        Foto 2 is trouwens de kleinste top maar wel de dikste!

                        Comment


                          #72
                          Re: White Widow (Asta)

                          Waar blijven de fotos?

                          Comment


                            #73
                            Re: White Widow (Asta)

                            Jij wil de foto's niet meer zien Mac!
                            1 dame ligt om en hangt aan haar slanke benen aan een touwtje (-;
                            Ik bemerkte op tijd dat er in de hoofdtop toprot aan het ontstaan was tijdens het knippen.
                            Of het nou een ingeving was of niet maar de schade is beperkt gebleven.
                            1 andere top begon ook al dus daar ook een stuk afgebroken waarin het zat.
                            Ik moet nog 2 planten knippen, dat doe ik morgen maar ik vermoed van de 3 planten +/- een 500 a 600 gram af te kunnen halen droog.
                            Ik zal morgen nog even een leuk foto plaatsen van de opbrengst.

                            Comment


                              #74
                              Re: White Widow (Asta)

                              Hierbij nogmaals de eindresultaat foto's terwijl ze te drogen hangen
                              Attached Files

                              Comment


                                #75
                                Re: White Widow (Asta)

                                Uw toppen zien er in ieder geval beter uit dan de mijne !
                                Proficiat!!
                                En ja, dat knippen is echt lastig werk. Ik zat 2 uur bezig aan 2 planten en heb ze niet helemaal mooi afgeknipt

                                grtz Mac

                                Comment

                                Bezig...
                                X