Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Organic's outdoor 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Organic's outdoor 2009

You have to see it to believe it

Nee man, nog altijd niet achter die ent-tape geweest.
    Ben het nochtans wel niet vergeten Dat is al iets he...

Ik zou er wel een stok bij kunnen steken, maar kben bang dat ik dan wortel raak. En als ik het te ver van de stam ga inkloppen dan gaat het geen nut hebben.
    Dus nu ondersteun ik scheuten met elkaar onder druk op de hoofdstam.

Met rekkers span ik scheuten dat van de stam gescheurd zijn terug op de stam. Rekkers zetten nog uit dus ze kunnen nog ongeremd aandikken.
    Attached Files

Comment

bedankt voor de informatie plant doet weer goed tanx
      greetzzz tiezzz

Comment

omg...hoop dat ze goed komt. Je kunt nog steeds gaan solliciteren voor boomchirurg zie ik
        Grtz $iR
        sigpic

Comment

Ja boomchirurg lol... Maar euhm Ik heb weer is iets gedaan zenne...
          Ze had al heel wat stress te verduren ... en ja ze is daar heel sterk uitgekomen en is beginnen uitzetten in abnormaal tempo.

Ze wordt echt een struik en is zo tegen de haag beginnen groeien. Tot sommige scheuten er in.
          Ik spande haar meer naar achter toe met het bekend wit touwtje op de foto.
          Het was te gesterkt, als ik meer zou buigen had ik wortelverlies.
          Dus ik dacht: verplanten die dame

Ja ging heel goed, ik heb diep gegraven maar toch veel wortel dat heel diep in de grond zat moeten breken.
          Vandaag ga ik zien, helemaal slap en de zon erop doet ze zeker geen goed.
          Die grond is al droog van structuur, dus ik geef hier water met enzymen, wortelstim en groeivoeding om de 2uur!

Deze tegenslag net nadat ik mijn ENIGE black jack stek wegdoe om aan geen overstock te komen.
          Ik heb nu 2 stekken gesneden en laat ik even aantrekken in water met wortelstim. Straks vliegen ze in een stekblokje en de prop.
          Wish me luck!

Foto 1 gisteren, foto 2 vandaag.

Foto's spreken voor zich.
          Last edited by organic; 21 June 2009, 14:03.

Comment

I wish you luck en zie het als een huwelijk..er zijn altijd mindere tijden

ltrz
            node voor node van klein naar groot
            LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Ik denk dat geluk ten einde is... Dit was ze fataal.
              Hele dag zon erop, ze heeft ferm klop gehad van de zon.
              Vandaag kon ik ze echt missen, de zon.

We zijn nu 18.30 en ik ben net foto's gaan nemen. Het is crash fatal .
              De bladeren gaan zich nooit kunnen rechttrekken zoals ik het nu zie.

Ik heb dus dringend een tweede opinie nodig:
              Zou ik paar bladeren en een paar paar scheuten afknippen zodat de energie niet meer verdeeld moet worden, maar ineens kan gaan naar wat minder?
              Beter wat minder dan helemaal niets he.

Ik heb twee stekken genomen, die komen traag maar zeker recht.. Ik heb ze eerst een dag water met wortelstim laten optrekken in een bekertje.. Nu heb ik ze in cloonex gesopt en de tent in.

Foto's:

Edit:
              Ok na het te bespreken in de chat heb ik de knoop doorhakt en flink gesnoeid.
              Bladeren waar het afsterven al bij begon heb ik verwijderd.
              Zo kan de scheut zich ook beter rechttrekken zonder al dat extra gewicht erbij.
              Ook heb ik wat scheuten ingekort en andere verwijderd zodat de energie zich kan centraliseren daar waar het nodig is.
              Beter wat minder dan niets he.

Ik heb gedaan wat ik kon... Nu is het aan haar... Ze kan tegen wat klop, dat weet ik al van deze soort. Maar als ze dit overleeft, amai.... Dan verdiend ze toch wel de volledige 5 sterren

Laat ons bidden!
              Edit: Stop maar met bidden, ze is er door.

Taaie dame! Als ze nu herma uitslaat, dat vergeven we haar toch he?
              Last edited by organic; 23 June 2009, 08:49.

Comment

als je ze nu massas water hebt gegeven komt dat zonder problemen goed. Let wel dat ze ongeveer 2 weken ga nodig hebben om terug te komen. dit ga mooi worden.
                grtz een wietroker is geen onruststoker

Comment

Gelukkig. Die dame mag blij zijn met zon zorgzame aanbidder
                  node voor node van klein naar groot
                  LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Grr ziet er lekker uit organic
                    kheb er ook buiten staan +de freebies van alien(lowrider f1 ) gaan ook buiten

ik en een vriend hebben nevilles hazeXzamal staan maar of ze het zullen oen is een andere vraag ,ze moeten 15 weken bloeien normaal.
                    grts

Comment

Nice one organic!!!
                      Zie je wel dat hier en daar eens een blaadje afknippen geen kwaad kan, integendeel! Volgens mij zal da geen 2 weken meer duren hoor voor die terug aanschiet! en nu alles voor de buds Past maar op dat die niet te zwaar komen en je weer in de shit gaat zitten.
                      Had nog wa BJ zaden liggen, staat er effectief op he. racinas bla bla daar = monsterlijke wortels ofzo, maar ik zal er nie ver van zitten, dacht tot 2 maal zo groot als de plant...

Grtz $iR
                      Last edited by SirSmokeAllot; 22 June 2009, 11:28.
                      sigpic

Comment

Amai Easy, 15 weekjes bloei!!! Waaahh gek worden man
                        Gelukkig hebt ge al wat lekkers liggen dan
                        Btw, zamal klinkt mij een bekend Arabisch scheldwoord haha!

Sirsmokeallot,

Yeah man De botanie stroomt weer meer door de vingers dankzij alle tegensleg. Zeker dat bladeren afknippen geen kwaad kan, beetje snoeien voor meer circulatie ed.
                        Ik had het al gedaan, slechtere scheuten afgedaan, bladeren dat zonlicht remde verwijderd.
                        Maar deze keer was het echt van te moeten, ze kreeg het gewicht niet meer zelfstandig omhoog.
                        Ze stierven toch al af, dus het was dat of niets. Keuze snel gemaakt

Ja, ik heb opgehad met BJ. Ik had vorig jaar twijfels bij sommige scheuten of ze de buds wel konden ondersteunen.... Maar met die extra pk tijdens de bloei sterkt dat toch heel goed aan hoor.
                        Maarja, dit scenario is helemaal anders dus hopelijk moet ik niet gaan ondersteunen.
                        Bedankt voor uw goeie moed steeds man
                        Appriciate it!

Ook nog een update dat ik niet aan mijn verslag wil voorbij gaan.

S.A.D. (in de kijker)

Ik was al dagen van plan de SAD een onderhoudje te geven. Ze werd helemaal ingeweven door spinnen en massaal aangevallen door miniscule slakjes.
                        Ik heb een emmer genomen met water en een beetje bladvoeding. Zo heb ik elk blaadje, (blaadje per blaadje ja) manueel schoongemaakt en een controle uitgevoerd.

Ze is nu in mijn mening volledig slak- en spinvrij. Ik heb haar volle grond gegeven, het medium zat al mooi vol met organische mest.
                        Nu hoop ik dat ze wat donkerder gaat worden in de volle grond.
                        Ik ga geen groeivoeding meer bijgeven, maar wachten tot de bloei voor ik terug supplementen geef. Dan moet die organische mest toch uitgewerkt zijn.

Last edited by organic; 23 June 2009, 08:44.

Comment

mijn vorige kweek paar jaar geleden dacht ik ook last van spinnen te hebben.
                          Achteraf bleek dit spint te zijn, dus check dat ff goed.
                          (ik heb me planten weg kunnen gooien)

Cool dat die plant weer tot leven komt na een flinke snoei beurt.
                          Het klinkt indd logisch dat de plant dan meer engerie kan steken daar waar het nodig is.

Comment

Zozo, wat een tegenslagen! Mooi om te zien dat ze zich zo goed houden.

Je pakt het mooi aan, succes er mee, ik volg je!

Comment

Thx for reacties.

Stond hier iemand vanachter met een bestelwagentje...
                              Goed aan't koekeloeren!
                              Ik koekeloer goed mee tot het einde.

Violators will be shot! Survivers will be shot again!
                              U've been warned!

Comment

hou ze buiten eh, staan er goed bij!

Comment

Bezig...
                                X