Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
met de tweeling jock horror gaat het goed, strekt zich wat in de breedte en is volledig vrouwelijk
de chernobyl top 44 gaat ook goed in de volle grond, moet ik me niet om bekommeren, heb wel week geleden stoel over gezet voor de hagelbui,dat hem/haar heeft gered
geef haar nu een week plain water mee, geen voeding dus, volgende week terug voeding meegeven
lekker genieten dit jaar van het goede weer, kon geen beter jaar kiezen om te starten
update foto's ( 1, 2 & 3 jock horror )
ik geef nu pk 13/14 mee met het water, kleine dosis voor te starten
heb wel al wat grote bladeren moeten wegdieven omdat deze begonnnen te schimmelen, kijk ook af en toe te beginnen topjes na want hier kruipen graag kleine rupsen die het blad mee omkrullen, heb er twee afgehaald deze week
ik denk dat de chernobyl ( foto 4 en 5 )een mannelijke plant is, ga het nog een week geven tot het duidelijk is
looking good
heb zelf ook 4 Top 44's staan
in 10 of 20L potten (buiten d'uh, nothing beats nature :p)
1 vrouwke (kleine calyxen met pistils zijn al zichtbaar)
dan nog 1 vermoedelijk vrouwke en 1 manneke met leafminer infectie :p
morgen tabaksapke opspuiten want zit met spinmijt op de anderen
wel raar 1 vrouwke (da wel iets meer zon krijgt als de rest nu, voordien iets minder ma heb ze eens 'geroteerd') toont nu dus al voorbloemen, de rest nog nie echt, (toch nie duidelijk vrouw of man (buiten da 1 manneke, da nu dus het minste licht krijgt :p)
anyway, zal ook wel ne keer wa fotos opzetten morgen ofzo
Comment