Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenplant. Graag adviezen!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenplant. Graag adviezen!

en nog een paar!!
    Attached Files

Comment

[attentie]Dubbelposten is niet toegestaan. Pas je vorige bericht aan door de 'Edit / Bewerk' button te gebruiken.
      (Lees de FAQ a.u.b. eventjes door: http://jointjedraaien.nl/wietforum/faq.php
      )
      Mvg, Weedy.[/attentie]

Voor de rest, prima plantjes heb je hoor! Ze zien er erg mooi uit, ook al groeien ze niet zo hard. Die blaadjes in de oksels moet je zeker laten zitten, daar groeien uiteindelijk vertakkingen uit

Goed bezig
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Alweer even geleden, we zijn verhuisd en de dames zijn mee. Een internetverbinding verhuizen blijkt wat moeilijker hier, (6 weken wachten, alleen om het omzetten van het knopje) vandaar de lange afwezigheid.
        Tijd voor een update. Op de eerste foto de twee dames van het allereerste uur, de tweede foto is de sterkste plant uit de tweede lichting. Met deze gaan we proberen haar geforceerd te laten bloeien. Sinds 3 dagen zetten we deze 's avonds rond 20 uur binnen en mag ze er om 8 uur 's ochtends weer uit. Tegelijkertijd zijn we begonnen met het geven van bloeivoeding. Tot dusver lijkt alleen de kleur van het blad iets lichter te worden en verder is er nog geen verandering zichtbaar. Wat denken jullie? Goed bezig of juist niet? De eerste dames blijven gewoon buiten en willen we bij de eerste tekenen van bloei ook voeding geven. Voor de rest lijken die weinig extra's nodig te hebben, ze groeien gestaag,(ruim 1 meter hoog) met veel zijtakken dus nix aan doen verder lijkt me.
        Attached Files

Comment

Zo wat een mooie plant vooral die eerste.

Alleen heb je bij die 2de foto in die pot in die vuilniszak wel gaatjes gemaakt zodat overtollig water er uit kan lopen?
          Anders heb je namelijk wel kans op wortelrot.
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Ja, voldoende gaten geprikt denk ik....... Nou maar hopen dat ie zo in de bloei schiet.

Comment

Even een update! Wat foto's dus. Het lijkt de goeie kant op te gaan. Ze worden echt groot! Al bloei zichtbaar? Kweet niet zeker.....
              De laatste foto is een eerste stekprojectje. Na een hele zware moeilijke 1e week, lijkt ze nu, aan het einde van de tweede week de schouders eronder te gaan zetten en te gaan groeien. Ben benieuwd, tis nu al een raar ding.... Wie weet wat 't wordt. 't Idee is dat we de stek (eenmaal groter) ook geforceerd in de bloei trekken en 's nachts naar binnen halen. De grote blijven buiten staan.
              Attached Files

Comment

Hey mokee, zalige grow dat je hebt man.
                Persoonlijk zou ik niet meer beginnen aan dat verduisteren man... De bloei is er zo dadelijk, in principe merken ze al op dat ze moeten gaan bloeien.... dagen korten snel in nu. Het is hier al donker wat na 22h...

Als ge nu nog gaat verduisteren ga je misschien twee weken winnen op de bloeitijd... Ik zou die stek gewoon nog laten doorgroeien in de weken groei dat ons nog rest.

Als ge het ziet zitten uw stekkie met de regelmaat te verduisteren, zeker niet laten dan... Maar geef je die weken groei nog mee, is dat meer opbrengst he...
                Aan u de keuze, paar weken vroeger en minder, of gewoon de natuur zijn gang laten gaan en meer.

Comment

Comment

De beloofde foto's! Dit is dus de sterkste plant van de zaadjes die begin juni ontkiemd zijn, deze gaat al een week 's avonds om 20 uur naar binnen, krijgt bloeivoeding en begint dus nu echt bloeiverschijnselen te vertonen.
                    Attached Files

Comment

Nice Mokee. Dat ziet er goed uit. Ik sleep ook dagelijks 3 keer me planten om.

Grtz

Comment

Even een update, de bloei van de eerste dame zet echt door. De groei trouwens ook, de kelderkast waar ze 's nachts in moet wordt nu al aan de kleine kant!! Echt mooi om het genotvolle spul zo aan een plantje te zien groeien. Ik vraag me af waarom ik niet eerder plantjes heb gehouden.(domdomdom) Het is gewoon echt leuk om te doen (en te zien)!
                        De rest laat nog op zich wachten, 't lijken voornamelijk dames, de twee in de grote ton in ieder geval (dat denk ik in de voorbloei te hebben gezien) maar eentje heeft nog helemaal niks laten zien, deze staat wel het meest donker en in de volle grond, hopelijk is dat de reden. Ik wacht denk ik nog maar even af.....
                        De eerste stek blijft een raar ding, doet eigenlijk heel weinig en staat een beetje te staan, echt groeien doet ie niet, maar opgeven zit er ook niet in. Zien wat dat wordt. (nog tips.....?)
                        Ik ben begonnen om ze nu allemaal dagelijks bloeivoeding te geven. Misschien te vroeg? Ik hou jullie op de hoogte!
                        Attached Files

Comment

Attached Files

Comment

is dat effectief zo?

Mvg

Comment

Ziet er goed uit man! Keep it up, ik ga je knakken volgen!

Comment

Interessant ja, van dieven e.d. heb ik al wel vaker gehoord maar knakken?

Comment

Bezig...
                                X