Lemon Skunk wordt erg hoog en geeft een grote opbrengst. Hij produceert relatief veel bloemetjes en weinig blad. De toppen hebben een sterke, karakteristieke geur, en zijn in de regel lichtgroen met dikke oranje haartjes.
Onderscheidingen: HighLife 1e plaats 2007.
Genetica: Old school Skunk, vanuit de underground van Amsterdam…
Effect: Zachte citrus smaak, veelzijdig effect, gebalanceerd en lang aanhoudend.
Bloeitijd binnenkweek: Klaar na 8 weken bloeien, maar een week extra zal het terpens gehalte in de hars dramatisch doen stijgen, wat resulteert in een veel rijkere smaak. Onder de juiste omstandigheden is productie van 600 gram per vierkante meter mogelijk.
Bloeitijd buitenkweek: Begin oktober klaar voor de oogst. Goede weerstand tegen botrytis-rot. Mogelijke opbrengst van 800 gram per plant.
heb bij dutch-headshop 5 feminized lemon skunk zaadjes besteld, vandaag waren ze na 2 dagen al ontkiemt. meteen in potjes gezet in potgrond.
nu mijn 1ste vraag : vanaf hoeveel (lob)blaadjes mogen ze licht hebben
dus vanaf wanneer mogen ze buiten in het wild geplaatst worden?
thnx
foto's volgen nog is nog niveel speciaal
1. update
de plantjes staan nu 1 etmaal onder tl lamp 18/6
dit is ervan gekomen:
deze zijn blaadjes komen nog niet uit het zaadje, ze groeien wel en deze morgen lag hij neer, hoe kan dit komen?
hier zie je ook de tweede onderaan dat er nog een bolletje opzit (deze lag vanmorgen neer)
foto van vanmorgen
als er dingen/opmerkingen zijn gelieve dan te melden, hoe ik dit of dat beter kan doen
ben nog een beginner
jowkes
Onderscheidingen: HighLife 1e plaats 2007.
Genetica: Old school Skunk, vanuit de underground van Amsterdam…
Effect: Zachte citrus smaak, veelzijdig effect, gebalanceerd en lang aanhoudend.
Bloeitijd binnenkweek: Klaar na 8 weken bloeien, maar een week extra zal het terpens gehalte in de hars dramatisch doen stijgen, wat resulteert in een veel rijkere smaak. Onder de juiste omstandigheden is productie van 600 gram per vierkante meter mogelijk.
Bloeitijd buitenkweek: Begin oktober klaar voor de oogst. Goede weerstand tegen botrytis-rot. Mogelijke opbrengst van 800 gram per plant.
heb bij dutch-headshop 5 feminized lemon skunk zaadjes besteld, vandaag waren ze na 2 dagen al ontkiemt. meteen in potjes gezet in potgrond.
nu mijn 1ste vraag : vanaf hoeveel (lob)blaadjes mogen ze licht hebben
dus vanaf wanneer mogen ze buiten in het wild geplaatst worden?
thnx
foto's volgen nog is nog niveel speciaal
1. update
de plantjes staan nu 1 etmaal onder tl lamp 18/6
dit is ervan gekomen:
deze zijn blaadjes komen nog niet uit het zaadje, ze groeien wel en deze morgen lag hij neer, hoe kan dit komen?
hier zie je ook de tweede onderaan dat er nog een bolletje opzit (deze lag vanmorgen neer)
foto van vanmorgen
als er dingen/opmerkingen zijn gelieve dan te melden, hoe ik dit of dat beter kan doen
ben nog een beginner
jowkes
Comment