yo,
Ongeveer 3 weken geleden, 2 pw vruchtjes in de kiem gelegd,
gisteren even een soort van kooi omheen gebouwd, omdat de vogels
weer niet v/d kleine plantjes afkonden blijven, ze zijn beiden al 1 keer geknakt, de grotere redt het wel nu maar hopen op een mooie dame, de 2de kleinere vouwt nog net zo hard dubbel als ik het stokje weg zou halen,
die is dus critischer, ik zou graag opmerkingen/tips/ en beordelingen krijgen.
Hier wat foto's:
mischien post ik vandaag nog wel een paar foto's
het plan is btw om de plantjes nog iets groter te laten worden om ze vervolgens in een spaceykuip te zetten mn zn 2e..
oja, vroeg ik me ook wel een beetje af, deze vruchtjes kwamen bij de sjamaan vandaan, daar zeiden ze mij dat ze uiterlijk geoogst zouden kunnen worden tot oktober, wat nu mn vraag is, ik heb nog wel genoeg tijd toch?
Ongeveer 3 weken geleden, 2 pw vruchtjes in de kiem gelegd,
gisteren even een soort van kooi omheen gebouwd, omdat de vogels
weer niet v/d kleine plantjes afkonden blijven, ze zijn beiden al 1 keer geknakt, de grotere redt het wel nu maar hopen op een mooie dame, de 2de kleinere vouwt nog net zo hard dubbel als ik het stokje weg zou halen,
die is dus critischer, ik zou graag opmerkingen/tips/ en beordelingen krijgen.
Hier wat foto's:
mischien post ik vandaag nog wel een paar foto's
het plan is btw om de plantjes nog iets groter te laten worden om ze vervolgens in een spaceykuip te zetten mn zn 2e..
oja, vroeg ik me ook wel een beetje af, deze vruchtjes kwamen bij de sjamaan vandaan, daar zeiden ze mij dat ze uiterlijk geoogst zouden kunnen worden tot oktober, wat nu mn vraag is, ik heb nog wel genoeg tijd toch?
Comment