Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Foto's komen als het een beetje mee zit morgen weer. We hadden wat problemen ze gingen een beetje hard groeien nu we bezig zijn met verduisteren. We wisten dat ze dat zouden doen maar zo snel Tot nu hebben we op alle problemen weer een oplossing gevonden. We hebben de kas verhoogd door hem op houten blokken te zetten werkt prima. Nu hebben de dames weer de ruimte om verder te gaan met de bloei. De vochtigheid gaat nu ook wat omlaag door een betere ventilatie tussen de blokken aan de onderkant, en omdat overdag het dak open gaat. Ook hebben we een extra deken onder het zeil geplaatst om het nog net ff wat donkerder te maken. Verder gaat het allemaal goed hopen dat het weer nog ff aanhoud zo.
He super opgelost met die blokken je kasje groeit gewoon met de planten mee, hihi. en ja die dakplaat eraf zal de plantjes goed doen. ook het extra lichtdichtmaken is prima. goede oplossing man, ga zo door!
Hier weer een update met de foto's zoals beloofd. Gaat erg goed dames groeien mooi ook de plant die buiten staat is aardig aan het herstellen. Ben nu twee weken bezig met verduisteren er komen flink wat haren in de toppen dus dat gaat goed. Veder valt er weinig te vertellen het gaat gewoon zoals het hoort te gaan. Kijken jullie zelf maar hier komen wat foto's.
Zier goed uit alleen jou aarde lijkt me zo droog en ze hebben heeeeel veeeeeeeel water nodig liters zeg maar
Je lijk wel beroeps kweker zo mooi en netjes en super mooi kas hebben jullie
Wauw tiezz... neen die update had ik niet gezien
Zijn inderdaad al flinke madammen die gelijk een engelke in uw longen zullen blazen.
Ik merk wel wat witte punten in het blad op bij de laatste foto, maar ik zie dikwijls oh zo verkeerd :p
Hier weer ff een update. Alles gaat voorspoedig hebben geen klagen hier. Er valt weinig te vertellen. De foto's spreken voor zich, ik zou zeggen geniet er van.
Hier weer ff een update. De dames staan er heel mooi bij. Ze beginen nu mooie toppen te krijgen. Ze staan nu bijna 4 weken in bloei. Er komen al lekker veel witte kristalletjes te voor schijn op de bladeren en toppen. Mevr. tiezzz kan als dat zo door gaat lekker in de keuken aan de gang. De plant die buiten staat groeit goed, maar met die harde wind hier heeft het een beetje moeilijk nu.
Amai Tiezz, ge hebt het daar goed he Echt NICE GOING!
Staan daar echt mooi op hun gemak en kunnen rustig ongestoord hun ding doen.
Ze stralen vrede, maar tegelijk potentie en kracht uit.
Mooie grow om te volgen.
We hebben nog ff wat foto's genomen vandaag.
Het gaat echt super goed staan nu precies vier weken in de bloei.
Het begint nu echt wat te worden.
Kijk zelf maar.
Comment