Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Durban Poison (Later 1) - Volle Grond

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    4x Durban Poison (Later 1) - Volle Grond

    Korting op 420shop
    Heyhey,

    Komend jaar ga ik voor de eerste keer mijn eigen planten houden, de keuze voor de Sativa'tjes is gevallen op de Durban Poison van Nirvana.

    Durban Poison:

    100% Sativa
    Oogst: eind september, begin oktober
    Schimmel- & ziektebestendig

    De zaden komen van Nirvana en zijn niet gefeminiseerd.

    Op 20/05 6 zaden laten ontkiemen, 2 in potgrond, 2 in een glas water en 2 tussen 2 schaaltjes en vochtige zakdoekjes.
    Op 22/05 1 zaadje uit de vochtige doekjes in potgrond geplant.
    Op 23/05 heeft 1 zaadje dat in potgrond was ontkiemd, haar (hopelijk) hoofdje laten zien.
    Op 24/05 de 2 zaden uit het water in potgrond geplant. En tevens heeft het zaadje uit de vochtige doekjes haar hoofdje laten zien. Het andere zaadje uit de vochtige doekjes is naar een glas water verhuisd daar het doekje schimmelvorming vertoonde.
    Op 27/05 heeft 1 zaadje uit het water haar hoofdje laten zien.
    En op 28/05 kwam het 2de zaadje uit het water boven de grond.

    Sinds 03/06 vertoond er 1'tje roestkleurige plekken en een krullend blad, heb trouwens nog steeds geen idee wat dit kan zijn ondanks het vele zoeken

    Op 08/06 alle plantjes overgeplant in grotere potten 3-4L.
    Op 13/06 begonnen er 2 gele blaadjes te krijgen, vooral de nieuwe blaadjes. Ze hebben dus wat universele meststof (wel met de foute NPK) gekregen.

    Ondertussen zijn ze nog wat meer gegroeid en terug groener geworden. Ook ben ik potgrond met coco's gaan halen ven Miracle Gro meststof met NPK 18-9-11 voor met de tuinaarde te mengen.

    En dan is er ook het buitenbeentje dat ik Xochiquetzal het genoemd.
    Het zaadje van dit schattig plantje is op 12/05 in gewone gegaan en op 18/05 (tegen al mijn verwachtingen in) boven de grond gekomen. Dit zaadjezaadje zal ondertussen 3 a 5 jaar oud zijn en van de soort heb ik totaal geen idee meer. Voor zover ik een beetje gesnapt hebt wat ik hier heb gelezen/gezien, zou dit een soortje met (voornamelijk) Indica-genen zijn(?).

    De plantjes van de DP die niet geselecteerd worden voor in de volle grond en het buitenbeentje, verhuizen naar vrienden of worden een guerillaproject als het vrouwtjes zijn. Als het mannetjes zijn, kan ik ze hopelijk gebruiken om een zadenkweekje te doen .

    En dan de plantjes:
    Cuaxolotl



    Teteoinnan



    Xipe Totec



    Chiconahui



    Het buitenbeentje: Xochiquetzal



    Tips zijn natuurlijk altijd welkom

    Cya,

    Teiwaz
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...0x45x73-64watt
Bezig...
X