Omdat het al vrij laat is om nu te beginnen met plantjes heb ik vandaag via via 5 zaailingen opgehaald.
De zaailingen zijn 2 a 3 weken, en zijn buiten opgekweekd, ideaal voor me tuintje dus.
Helaas is het type mij onbekend, behalve de naam Sativa Hollandica weet ik niets van deze plant, wel weet ik dat ze erg goedkoop worden aangeboden op o.a marktplaats.
Afijn ik heb vandaag om te beginnen de plantjes verpot naar een 10L pot.
De pot heb ik nu gevuld met standaard potgrond van de bouwmarkt.
Ik wil 1 plant vandeweek hier in de open grond gaan zetten en 1 plant een een 50/60L pot.
1 plant gaat naar een vriend in de open grond.
De 2 overige planten zoek ik nog een bestemming, maar mogelijk ga ik deze wild planten op een plek waar vrijwel niemand komt, nog ff zoeken dus.
(i.v.m kan ik geen 4 planten kwijt in de tuin)
Ik zal proberen dit topic weekelijks bij te houden met updates en foto,s
Foto,s vandaag genomen:
P.S, valt het jullie op dat het plantje op de 2e en 3e foto 2 uitlopers heeft?
Het lijkt erop dat deze (per ongeluk) in een zeer vroeg stadium is getopt, mwah we zien wel wat het wordt.
De zaailingen zijn 2 a 3 weken, en zijn buiten opgekweekd, ideaal voor me tuintje dus.
Helaas is het type mij onbekend, behalve de naam Sativa Hollandica weet ik niets van deze plant, wel weet ik dat ze erg goedkoop worden aangeboden op o.a marktplaats.
Afijn ik heb vandaag om te beginnen de plantjes verpot naar een 10L pot.
De pot heb ik nu gevuld met standaard potgrond van de bouwmarkt.
Ik wil 1 plant vandeweek hier in de open grond gaan zetten en 1 plant een een 50/60L pot.
1 plant gaat naar een vriend in de open grond.
De 2 overige planten zoek ik nog een bestemming, maar mogelijk ga ik deze wild planten op een plek waar vrijwel niemand komt, nog ff zoeken dus.
(i.v.m kan ik geen 4 planten kwijt in de tuin)
Ik zal proberen dit topic weekelijks bij te houden met updates en foto,s
Foto,s vandaag genomen:
P.S, valt het jullie op dat het plantje op de 2e en 3e foto 2 uitlopers heeft?
Het lijkt erop dat deze (per ongeluk) in een zeer vroeg stadium is getopt, mwah we zien wel wat het wordt.
Comment