Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik heb een beetje moeite met de dosering; 1,25 ml per liter. Hoe moet ik zo weinig afmeten?
Ik heb voor die plantjes niet meer nodig dan een liter.. Tips? Graag!
Mischien een pipet aanschaffen. of gebruik zoon maatbekertje/lepeltje waar je medicijn mee afmeet. verder zou je een grotere hoeveelheid kunnen aanmaken voor enkele dagen. Bv 12,5 mililiter op 10 liter.
Waarom bladeren verwijderen?
Elk blad wat je verwijderd daar mee maak je ook een wondje op je plant en dan is je plant gevoelig voor schimmel
Daar naast verwerkt een plant af val stoffen in bladeren die dood gaan dus laten zitten en pas op ruimen als ze er af vallen
Gaat wel goed daar he. Op die grootte duurt da ni lang meer voor ze ne groeispurt geven. Ge hebt daar mooi supplementjes aan voeding, dus kan niet misgaan he?
Just don't overdo it.
Ghehe Xilvero heeft de fotokoorts te pakken. Een lust voor het oog
Mooi compact je plantjes.Lekker korte internodes. Ze krijgen in elk geval genoeg licht das wel te zien. Ga zo door.
Comment