Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
HOERA! Ik heb 3 vrouwtjes!
Ik had natuurlijk wel feminized zaden maar dan nog is het een opluchting..
De plantjes groeien verder lekker door, nog steeds vooral in de breedte, ze maken echt een groot bladerdek, mooi!
Ik geef ze nog steeds om de 3-4 dagen 1,25ml/l groeivoeding.
Hebben jullie nog tips? Wat denken jullie over verduisteren?
Oh, en hoe zie ik het als ze beginnen te bloeien? Als die witte haartjes gaan groeien?
De foto's zijn (nog) niet geweldig omdat mijn macro lens ontbreekt.
Ik heb op sommige plaatsen bruine uitlopers, wat kan dit betekenen?
Proficiat met de dames!
Als beginner kan ik verder niet helpen met info oververduisteren en al.
Die bruine uitlopers heb ik wel al op meerder foto's van buitenkweekverslagen gezien. Niemand leek erover te stressen. Zal niets ergs zijn dan zeker?
Gister een web ontdekt onder een blaadje, die ging direct eraf. Als ik nog eens iets vind dan ga ik maar weer met Spruzit aan de gang.. Liever even niet.
Dankje voor de reactie organic!
Ze staan er nog steeds lekker bij, de vrouwkes groeien nog steeds vooral in de breedte en minder in de hoogte.
De stam is ookal lekker dik en de bladeren zijn lekker donkergroen zonder last van beestjes oid.
Ziet voor uzelf:
Weet iemand wat dit kan zijn? Ik zag vanmorgen dat er vocht in de top zat van regen en heb hem toen droog proberen te schudden, ookal werkte dat niet geweldig..
Zou het rot kunnen zijn? Moet ik het er dan afhalen? (help!)
Comment