Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe het compleet NIET moet!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe het compleet NIET moet!

Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by Subblaffer; 5 July 2009, 23:43.

Re: Hoe het compleet NIET moet!

waarom moeite doen voor mannelijke geslacht?:O

Comment

Hey subblaffer

Ja sjiek man. leuke funkweek deze ga ik volgen. leuk initiatief.

Grtz

Comment

Plantjes voor het raam zetten is nogal moeilijk als ze buiten in de volle grond staan.

Wat je het beste kunt doen is je plantjes afdekken met iets (wat licht doorlaat).
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Ziet er leuk uit, ga vooral door! Ik volg je!

~Xilvero

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
            Plantjes voor het raam zetten is nogal moeilijk als ze buiten in de volle grond staan.

Wat je het beste kunt doen is je plantjes afdekken met iets (wat licht doorlaat).
            Zou het helpen om een frame te maken en daar omheen keukenfolie te spannen?

Ik zat er zelf aan te denken om morgen een afdakje op 1,5m hoogte te maken, tegen de regen, zodat de plantjes niet gelijk tegen de vlakte aan worden geplet door de regendruppels.
            Maar zo'n afdakje zal de wind niet tegenhouden.

Toch maar beter keukenfolie op een frame?

Comment

idd suc7 met deze onnormale kweek

kijk is bij mijn kweekverslag op de eerste pagina... zo heb ik dit probleem opgelost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iszo View Post
                idd suc7 met deze onnormale kweek

kijk is bij mijn kweekverslag op de eerste pagina... zo heb ik dit probleem opgelost
                Thnx!

Leuk verslag trouwens!
                Interesting!

Toch wel een goede oplossing dus, met die keukenfolie.
                Het gaat mij voornamelijk om de regenval, die ze echt niet aan gaan kunnen komende dagen.

Aangezien ik ze vrij ga houden van de regen komende tijd (maar niet compleet van de wind), hoeveel water kan ik ze zelf het beste geven dan?
                En hoe doe ik dat het beste? Beetje water uit een kannetje / klein gietertje richting de wortel mikken?

Ik ben ook van plan ze steviger te maken door de grond een stuk op te hogen. Of is dit dom???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subblaffer View Post
                  Thnx!

Leuk verslag trouwens!
                  Interesting!

Toch wel een goede oplossing dus, met die keukenfolie.
                  Het gaat mij voornamelijk om de regenval, die ze echt niet aan gaan kunnen komende dagen.

Aangezien ik ze vrij ga houden van de regen komende tijd (maar niet compleet van de wind), hoeveel water kan ik ze zelf het beste geven dan?
                  En hoe doe ik dat het beste? Beetje water uit een kannetje / klein gietertje richting de wortel mikken?

Ik ben ook van plan ze steviger te maken door de grond een stuk op te hogen. Of is dit dom???

yo,

vindt het knap als jij door de grond heen kan kijken ze staan in de volle grond, dus aan water komen ze wel, extra bijvullen kan nooit kwaad, maar de wortels gaan toch vanzelf opzoek naar water, dat is geen probleem, de weersinvloeden kun je idd goed voor zijn door er een dakkie overheen te bouwen.

Het ophogen v/d grond is wel een goeie, dit moet je doen tot de eerste 2 blaadjes (lobblaadjes)

rustig

Comment

Allez proficiat met uwen hoe het niet moet he :p
                    Jammer dat je kanariezaadjes gepakt hebt. Had je the real deal gezaaid kon je er achteraf van roken ook

Benieuwd als ik ben, ga ik U toch blijven volgen

Comment

Daar is ik weer met een kleine update.

Deze heeft nog steeds moeite met zijn blaadjes overeind te houden.
                      Geen idee waarom...

Dit is helemaal een triest gevalletje geworden, maar dat komt doordat ik die perongeluk niet had gezien tijdens het verwijderen van de niet-hennepplantjes. Daarna weer terug in de grond gestoken, maar wel flink beschadigd denk ik zo.

Dit is het jonkie die later was opgekomen, doet het best aardig...

Dit is de mooiste:

Deze ook:

Dit is de meesterlijke constructie die ik net even in elkaar heb geknutseld tegen de dikke regendruppels:

Nu staan ze lekker veilig droog:

Ik weet alleen eigenlijk niet hoeveel water ik ze nu moet geven en hoe ik dat het best kan doen. (???)

Wel vernevel ik ze regelmatig met de plantenspuit. Dat vinden ze volgens mij wel lekker.
                      Attached Files

Comment

Gewoon met een bekertje water geven.. En de hoeveelheid? Dat weet niemand.. gewoon op gevoel doen en even kijken hoe snel het de grond in trekt.
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

inderdaad wat weedy zegt, en ik zou die constructie verstevigen denk ik als het 1 keer flink gaat waaien dan valt het (denk ik) in elkaar en die balkjes wil je liever niet op je kleine plantjes hebben....

Comment

Wat een prachtig topic.
                            Ik zou ze niet afschermen tegen de wind. Als er wint tegen je plantjes aan blaast, gaat de stam dikker worden. Dat is denk ik wat je nodig hebt.
                            Ik vind het tof dat je parkietzaad hebt gebruikt. Mocht er een vrouwtje tussen staan, laat het ons weten!

Comment

Beter koop je een vochtheidsmeter? Kost maar 5 euro en hij werkt goed!

Comment

Bezig...
                              X