Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hier nog een paar foto's van de beestjes die op mijn plant huizen.
die spinnetjes kunnen die kwaad?
want die vallen mijn begeerde lieveheersbeestjes aan zo zag ik net!?
Dah vliegje moet je maar heel snel van je plant afmeppen, als je geen gangetjes door je blad wil hebben.
Dit is een berucht mineervliegje.
Ik heb er ook last van zo nu en dan, prikt gaatjes in je blad en in het ergste geval heb je een larf die door je blad heenkruipt.
hallo hier ben ik weer.
heb helaas een paar kleine probleempjes ontdekt aan mn plantjes.
denk dat ik te maken heb met beginnende meeldauw(witte schijn op mijn blaadjes hier en daar(maar op 1 plaats)
dan een rare groene kleur zoals je op bijgevoegde foto kan zien
en hier en daar een beetje bladmisvorming???
sorry voor de kwaliteit van de foto's maar ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
ook zit mijn plantje nu al even in voorbloei en ik heb sinds ik ze heb nog niks van voeding gegeven ofzo,is het verstandig om daarmee te beginnen?
zoja welke voeding??
Lijkt me meer een ongedierte ... die puntjes. .. maar zou er zolang het uitbreidt u geen zorgen in maken. Wacht andermans mening af, ik wacht mee af. Maar die witte puntjes lijkt me verdacht op zuigschade.
(zoals besproken in chat)
Ja ge moogt altijd voeden als ze op die hoogte zijn gekomen, gaat alles plots zoveel sneller. Maar geeft ze dan wel aangepaste voeding voor cannabis.
Plagron, bionova, advanced nutrients, hesi, canna, etc etc...
Je kan ze alsnog groeivoeding geven tot ze verandering van spijs vraagt... merk je snel.
Comment