Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenkweekverslag: Gratis zaadjes (Hash Plant

Hmm, Ze hebben geen natte voeten (gaten in je pot) Zo niet dan denk ik toch aan overbemesting. Spoel ze eens flink door als je gaten in je pot hebt en lees eens nauwkeurig hoeveel ml er op een liter moet van die voeding, staat op je etiket

Grtz

Comment

terra flores is 1/200 dus, 1cl op 2liter water. En volgens mij is een koffielepel wel maar dan dat

Mvg

Comment

Volle theelepel is 2.8ml
        (een normale goedgevuld theelepel)
        Net ff gemeten voor je.

2.8ML : 10 = 0.28CL is geschikt voor een half liter water, dus geen over bemesting in dit geval.
        Last edited by snaaps; 2 September 2009, 12:10.

Comment

idd,aan de grond te zien zeg ik ook water geven!!!
          geef ze maar eens echt goeie NATTE VOETEN.
          dan staan ze binnen no time terug recht...

Comment

Jup, wateren tot dat daar van onder uitloopt.
            Onthoud goed dat ze nu veel drinken en veel energie verbruiken he...
            Als die zon dan nog eens op je potten staat te slagen duurt het niet lang voor dat medium opnieuw droog staat.

Bij het wateren gaat die overtollige voeding ineens mee naar beneden (moest dat de oorzaak zijn, wat ik betwijfel).

Dus goed wateren nu en volgende keer je voeding beter afmeten, ook niet direct op een volle dosis beginnen he man ,)

Comment

Dank voor alle reacties en tips!

Ik heb ze even flink doorgewaterd. 10L water in totaal door de potten heen gejaagd! Dat deed ze goed. 2 Planten stonden binnen 10 minuten weer vrolijk overeind. De andere (de slapste) deed er iets langer over, maar ook die staat nu weer te pronken.

Ik was me even rot geschrokken.

Ik denk dat het ook nog wat aan de vroege kant is om bloeivoeding te geven, aangezien er pas 1 plant bezig is met de eerste tekenen van voorbloei.

Te veel heb ik ze niet gegeven trouwens hoor. Ik had uitgemeten dat mijn theelepel ongeveer 1,5 tot 2 ml is. Dat op 1L water is nog minder dan de maximale hoeveelheid.

Maar ik had in totaal ook maar 1L water gegeven aan de 4 planten. Dat is natuurlijk erg weinig. Gelukkig staan ze er weer beter bij.

Wat me wel opvalt is dat er veel bladeren aan het vergelen zijn. Zou dat toch een teken van ondervoeding zijn? Toch maar meer bloeivoeding geven dan???

Comment

ik heb net hetzelfde voor met name dat mijn planten soms hangen.
                ik ging net een foto maken maar besloot eerst wat water te geven. Op de tijd dat ik mijn fototoestel had gevonden, stond deze al weer recht. gewoon even water geven en dat komt goed volgens mij. het is vooral mijn grootste plant die heeft dat al een paar keer gehad en telkens ik water geef is hij direct weer volledig recht
                je kan em hier checken

grtz

Comment

Kleine update.

Ze gaan goed!
                  De 2 kleinste heb ik toch maar overgepot.
                  Bij 3 van de 4 planten zie ik al tekenen van vrouwelijke (voor)bloei!!!!!!
                  Ben ook begonnen met het geven van Terra Flores bloeivoeding. Nu nog niet zo veel. Vanaf de volle bloei iets meer.

Gezellig totaaltje zo in het nazomerzonnetje:
                  Attached Files

Comment

de zo,n vandaag heeft ze duidelijk wer goed gedaan zijn niet groot maar wel mooi hopelijk ga je er nog wat lekkere weedjes afhalen en daar gaat het om he

Comment

Weer een update'je van deze kant!

Het gaat nog steeds de goede kant op. Vooral de kleintjes hebben nog een lekkere groeistoot gehad!

Totaaltje:

De twee kleinste planten vind ik helemaal niet op elkaar lijken. De linker lijkt me duidelijk een indica met haar dikke (overlappende) bladeren, maar de rechter lijkt meer op een sativa... of niet dan?

Het groeien gaat allemaal goed, maar de bloei wil nog niet echt opschieten. Ik snap er niks van. Dit is bijvoorbeeld een fotootje van een top van de grootste, wel wat vrouwelijke bloei met haartjes te zien, maar nog geen echte toppen. De kleinste plant laat zelfs nog helemaal geen bloeiverschijnselen zien! En dat vergeleken bij de planten van mijn buurman, die al vol met dikke toppen zitten.......

Topje van boven:

Goede groei dus, erg late bloei!
                      Ik hoop dat het nog goed uit gaat komen met het weer. Deze indica heeft toch zeker 6 weken bloeitijd nodig.
                      Attached Files

Comment

Hash Plant is dat deze ontzettend dikke ronde toppen gaat krijgen. Heel leuk natuurlijk, maar dan mogen ze wel eens opschieten!
                        Hash Plant is een indica met een relatief korte bloeiperiode van 40 - 45 dagen, dus als ik het zo even snel uitreken, mogen ze nog wel een weekje of 4... wat denk jullie???

Hier foto's van de toppen:

Ik vind het wel raar dat ze zooooo laat zijn met bloeien!

Maar gelukkig gaat het nog goed allemaal!
                        Attached Files

Comment

Zien er goed uit hoor, de amnesia haze bloeien ook pas vanaf 26 september bij mij.

Succes verder

Comment

Ziet er nice uit man!
                            ga zo door!

pz!
                            sigpic

Comment

ziet er mooi uit
                              mss kan je die kleine is in een grotere pot steke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivier View Post
                                ziet er mooi uit
                                mss kan je die kleine is in een grotere pot steke
                                Ja? Kan dat nou nog wel als ze al in de bloei staan?
                                Ik heb wel eens gehoord dat overpotten dan geen zin meer heeft...

Comment

Bezig...
                                X