Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help mij pls

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: help mij pls

    thnx maar het gaat nu stukke beter met mijn plantjes ze staan buiten en ze staan zonder stokjes en ze groeien goed ik zal snel foto maken en ff posten thnx voor alle hulp ze zijn nog wel klein maar ze krijgen groene bladeren en meerdere bladeren








    Comment


      #17
      Re: help mij pls

      Hoe oud zijn ze nu? en welke soort?
      Greetz

      Comment


        #18
        Re: help mij pls

        ik weet niet welke soort omdat ik er 3 verschillende had gekocht ( k2 ) (ketama gold ) ( skunk xx ) ze zijn nu 4 weken

        Comment


          #19
          Re: help mij pls

          Kijk komt het toch nog goed met je plantjes suc6
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: help mij pls

            Ik zou de jonge zaailingen goed vochtig houden. en dan bedoel ik niet perse de grond maar met name lichtjes de plantjes besproeien. hopelijk krijgen ze nog een groeispurtje voordat de bloei begint

            suc6

            Smoke it!

            Comment


              #21
              Re: help mij pls

              ik besproei ze iederemorgen met 1 plantespuit zodat ze nat zijn maar niet teveel water krijgen ik hoop dat ze goed groeien want vind ze nu nog maar zielig klein

              Comment


                #22
                Re: update

                zoals je ziet mijn 2 oude plantjes groeien niet echt vergeleken met mijn 3 new zaatjes de bladeren zijn naar 2 weken al veel groter dan die plaantjes van 5 weken
                dit zijn fotos van mijn nieuwe plantjes 2 weken oud




                dit zijn mijn oude plantjes die ik gewoon laat staan




                zoals je ziet is er niet veel verrandert ze staan buiten this mooi weer en snap echt niet waarom het niet groeit mijn andere plantjes groeien super goed

                Comment

                Bezig...
                X