Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hi vale,
Mooie achtertuin heb je daar!
Jammer van de herma's en schade,
Misschien volgend jaar toppen?
Zal voor je duimen dat het verder klaar is met de heibel..
Grts
Daniella
Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.
@$ir
De stekken heb ik maar ff weer binnen gezet , kan zijn dat ik de overgeblevenen (als die er komen) straks in het hok zet.
Wacht nog steeds op het bericht dat de LED-growlight weer voorradig is
En het wordt dan de eerste binnenkweek,onder LED, dus de stekjes kunnen goede leer-meesteressen worden.
@ misty
Toppen/fimmen/dieven waren abacadabra woorden, maar zo langzamerhand worden het ideetjes voor aankomende buitenkweek van volgend jaar.
Mijn eerste buitenkweek dit jaar heeft me echt te pakken, ik vind het een geweldige ervaring die grote gevolgen heeft voor de komende tijden.
Ik heb zelf het "actief" roken van cannabis weer opgepakt na pakweg een jaar of 20 "droog" te hebben gestaan.
Grote slaapproblemen/stress gaven de doorslag om het weer te proberen, en goed slapen kan ik wel na een rokertje
Nu weet ik waarom de passie voor het kweken van je eigen plant een obsessie wordt en je volledig doordraait
Dus ik hoop op een goede nazomer en een droog najaar met als gevolg veel rookplezier van mijn eigen kweekje.
Alhoewel thuis er enig verzet tegen is....
Nu weet ik waarom de passie voor het kweken van je eigen plant een obsessie wordt en je volledig doordraait
Dus ik hoop op een goede nazomer en een droog najaar met als gevolg veel rookplezier van mijn eigen kweekje.
LOL begrijp je volkomen Vale
Veel succes met de stekken he!
De afgebroken tak van de Misty's die ik gestekt heb, als probeersel dus!
Deze had al een tijd op de grond gelegen btw.
Stekken in kast:
Stekken 24/7 buiten:
Alle stekken staan er nog, buiten verwachting
Binnen in de kast gingen ze niet goed,werden allemaal geel, dus heb ze een mix van magnesiumsulfaat en stekpoeder oplossing gegeven via plantenspuit.
Ze gaan nog...
Alle 2 bloeien nu volop, ze lopen haast gelijk. Plant 2 heeft een spurt gemaakt en heeft de schade redelijk ingehaald.
Beetje voeding er bijgedaan, want de kleur gaat er wel snel af nu.
En ze moeten nog een week of 6/7.
Met natuurlijk een paar pics.
Comment