Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_AllotView Post
Nog 6 weken vale? ai ai, hoop dat ze het haalt, samen met de NL hier buiten
Good luck!!!
Grtz $iR
Kan een weekje aan schelen, maar een 5 week sowieso nog. Het moet een Stoner worden btw
Als het weer een beetje mee werkt, moet het geen probleem worden. Nu is het nog redelijk goed weer.
Maar ja, dat hebben we niet in de hand...
Good luck to you 2, $ir
Gvd, ga me snel een dochter moeten maken dan
Toch leuk dat ze zo meehelpen en ik ben sinds het aantreffen van tripsen ook wel af en toe een op pimpampoentjesjacht geweest. Mooie foto Vale, ben jaloers op je talent! Bij mij zou je zon wazige rode M&M's te zien krijgen
Dan moet je nog ff aan de bak, ik heb er zelfs 3 rondlopen voor assistentie
Foto's maken is een hobby, heb er ook een goede camera voor gekocht na een jaar sparen; sony alpha 350 met 14,2 Megapixels.
Je moet veel oefenen om goede resultaten te behalen.
Leer nog steeds bij btw, niet alles is super scherp nog!
Nog ff eentje van vandaag:
Meer megapixels staat niet gelijk aan een betere kwaliteit .
Als je een grote poster laat drukken dan? ModelAlpha 350 Aantal megapixels14.2 Maximale resolutie4592 x 3056 Snelheid2 foto's per seconde
Sensor typeAPS C formaat CCD Sensor Formaat23.6 x 15.8mm(DX Formaat / 1.5x crop) Sensor FabrikantSony Lens mountA Bojonet Lens compatibiliteitCompatible met Sony a objectieven en Konica Minolta/Minolta MAXXUM/DYNAX Beeld verhouding3:2, 16:9 BestandformaatJPG en RAWISO100 tot 3200 AutofocusJa Aantal focus punten9 BelichtingsmetingMeervelds meeting Belichtingscompensatie3 EV plus en min Soort Autofocus9 punten AF met kruis Sensor Minimale sluitertijd1/4000 Maximale sluitertijd30 sec Zoeker95% dekking met een vergrotingsfactor van 0.74 LCD scherm2.7 inch met Tilt TFT LCD LCD aantal pixels230.000 pixels Ingebouwde flitserJa Richtgetal ingebouwde flitser12 op ISO 100 Witbalans8 soorten Witbalans OpslagCF1, CF2, Microdrive AansluitingenUSB 2.0 / Video uit AccuLi-ion batterij NP-FM500H BehuizingGehard compositie materiaal Afmetingen131 x 99 x 75mm (B,H,D) Gewicht582 gram
Ik moet toegeven dat meer megapixels wel beter is, zo heb je mooiere foto's met een digitale camera dan met zo'n goedkoop webcammetje van 20 euro. Maar als je op een camera van 50MP een prutlensje zet dan zijn al je foto's nog steeds slecht. Dat bedoelde ik .
Ik moet toegeven dat meer megapixels wel beter is, zo heb je mooiere foto's met een digitale camera dan met zo'n goedkoop webcammetje van 20 euro. Maar als je op een camera van 50MP een prutlensje zet dan zijn al je foto's nog steeds slecht. Dat bedoelde ik .
Oh, zeg dat dan
Ik dacht al, gaat iemand me cameraatje afkraken
Je hebt volkomen gelijk.
Hey vale ziet er goed uit, ik weet niet of je al bijvoedert maar ik zou nog een paar maal voederen of de voeding lichtjes opdrijven dat het blad iets donkerder komt, dan krijg je zeker geen tekorten verder in de bloei alles staat toch nog steeds mooi wit en die toppen kunnen nog wel wa lekker bijvullen.
Greetz Fifi
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
Comment