Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Black Widow in volle grond!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Black Widow in volle grond!
nieuwe update, de laatste tijd aardig wat water er over heen gedaan. Ik hoop dat de bw het nu net iets beter gaan doen. (al mag ik niet klagen)Wel zijn ze de laatste dagen serieus breder geworden. Ook heb ik wat beendermeel en kiseriet ingekocht om de tekorten hopelijk goed te maken.
reacties of tips steeds welkom!
grtzLast edited by Bro; 22 August 2009, 00:03.
Comment
-
Hey bro, je verwent je dames goed he!
Ik ben blij dat je het zo nauw met ze neemt... ze laten dat ook zien!
Schoon biologisch die kieserietDie kalizouten gaan ze zeker goed doen man !!! (respecteer de maateenheid he aub)
Ga je dat oplossen of gewoon strooien? Als je strooit zou ik het toch wat mengen met potgrond en dan water over gieten.
Maarja, is wat ik zou doen ehDoor die potgrond gaat da minder snel wegregenen omdat het al een beetje "ingedijkt" in de grond zit he
Bon chance! Ge doet dat meer dan goed trouwens
@Mokee, tzijn die van Bro hoorDie foto's dat je daar van mij in mijn post ziet is van vorig jaar
Last edited by organic; 22 August 2009, 01:31.
Comment
-
merci Marcopm.
Yo Organic, ja ik doe mijn best om de eenheden te respecteren al is het niet makkelijk de hoeveelheden te bepalen. Op de doos staat er 0,2-2kg de 10 vierkante meter. Een redelijk groot verschil lijkt mij. Merci voor je potgrondtip, daar had ik nog niet bij stilgestaan.
Vlug eens mn dames gaan bekijken of ze al reageren op mijn toevoegingen. foto,s volgen.
grtz Bro
Comment
-
Vandaag de dames nog eens opgezocht en wat gezelschap gehouden. Enkele mooie plaatjes kunnen nemen. Het bladprobleem is nog niet weg bij de black widows, maar waarschijnlijk zal ik nog wat geduld moeten hebben.
foto 2 links de bw en rechts de sweetsseeds.
foto 3 steeds de gekleurde bladeren.
foto 4 staat links voor de sweet tai en rechtsvoor de creamcaramel.
Daarachter dan de bw,s.
Voor de rest hoop ik op wat regen want dat zouden ze goed kunnen gebruiken...
grtz Bro
Comment
Comment