Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hi Koen,
De grond in jouw potten is uitgeput inmiddels,dat is na jouw aanvullende info al duidelijk,
De grond waar ze in staat bevat meestal voor 5-6 weken voeding,aan het formaat van de plant te zien zitten ze al een tijdje in deze bakken dus is bijvoeden dringend nodig.
Ik hiervoor zou toch snel wat bloeivoeding bestellen die speciaal voor onze plantjes bedoeld is...
Ik kijk nog verder voor je hoor,maar t begin is er.
Wat voor mestvoeding heb je gegeven en hoeveel water geef je dagelijks ongeveer?
De gele bladeren die zullen nooit meer groen gaan kleuren maar je kan de planten zeker nog redden.
Ze zijn bij lange na nog niet dood !
Gewoon zorgen dat de grond vochtig blijft want als ik die eerste reeks foto`s van jou bekijk de 3de foto die plant heeft echt gewoon veel te weinig water en daarom hangen die bladeren zo slap.
mercii voor de reacties! is het fout dat ik enkel 's avonds water geef? ovderdag mag je otch niet wateren? Ik zal nu gewoon wa voeding geven.. hopelijk komt het nog goed!
je geeft best je planten smorgens water op dat moment nemen ze hun water en voeding op
wat je zieke planten betreft
heb je ze eens met water besproeid in de felle zon ? die bruine vlekken lijken wel druppels waar de zon zich lekker door gebrand geeft. wat het ook zou kunnen zijn , dat er een kat of een hond lekker in je aarde heeft zitten pissen , kan fataal zijn blijven de nieuwe scheuten het ook mee krijgen trouwens?
Comment