Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 big bang (gaan dik fout..)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 3 big bang (gaan dik fout..)

Geef je planten water ze drogen uit dat zie je toch hij gaat langzaam aan dood geef water en snel ook
    Last edited by belladonna; 11 August 2009, 17:16.
    God was never on your side..

Comment

Hi Koen,
      De grond in jouw potten is uitgeput inmiddels,dat is na jouw aanvullende info al duidelijk,
      De grond waar ze in staat bevat meestal voor 5-6 weken voeding,aan het formaat van de plant te zien zitten ze al een tijdje in deze bakken dus is bijvoeden dringend nodig.
      Ik hiervoor zou toch snel wat bloeivoeding bestellen die speciaal voor onze plantjes bedoeld is...
      Ik kijk nog verder voor je hoor,maar t begin is er.

Wat voor mestvoeding heb je gegeven en hoeveel water geef je dagelijks ongeveer?

Grts
      Daniella
      Last edited by misty; 11 August 2009, 17:57.
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Ja bloei voeding zou nu het beste zijn.

De gele bladeren die zullen nooit meer groen gaan kleuren maar je kan de planten zeker nog redden.

Ze zijn bij lange na nog niet dood !

Gewoon zorgen dat de grond vochtig blijft want als ik die eerste reeks foto`s van jou bekijk de 3de foto die plant heeft echt gewoon veel te weinig water en daarom hangen die bladeren zo slap.
        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

mercii voor de reacties! is het fout dat ik enkel 's avonds water geef? ovderdag mag je otch niet wateren? Ik zal nu gewoon wa voeding geven.. hopelijk komt het nog goed!

ik laat jullie zeker iets weten!

koen

Comment

hoi,

je geeft best je planten smorgens water op dat moment nemen ze hun water en voeding op

wat je zieke planten betreft

heb je ze eens met water besproeid in de felle zon ? die bruine vlekken lijken wel druppels waar de zon zich lekker door gebrand geeft. wat het ook zou kunnen zijn , dat er een kat of een hond lekker in je aarde heeft zitten pissen , kan fataal zijn blijven de nieuwe scheuten het ook mee krijgen trouwens?

hoop dat het snel beter gaat

greetz,

Comment

Je moet de planten JUIST overdag water geven. `s nachts slaapt de plant dan drinkt hij weinig.

Zorg er gewoon voor dat het niet op de bladeren komt want als de zon daarop komt verbranden ze.

Gewoon onderin de pot met een gieter ofzo.
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Bezig...
              X