Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb vandaag een paar foto's genomen. [ANCHOR][/ANCHOR] Ze doen het nog steeds erg goed. Alleen ze hebben veel last van de wind en de regen afgelopen dagen. Ga maar ff een goeie partytent voor ze kopen als het nog harder gaat regenen.
Kleine update.
Grootste plant is aanzienlijk gegroeid: 2 meter + nu. Zilveren neushaartjes aan sommige oksels.
Van de twee achterblijvers doet er een het aardig.
Ik ben benieuwd naar het bloeitempo van de twee, met name mijn grote vriendin.
Staan er allemaal keurig en vitaal bij
Door die regen en wind etc zullen ze wel flink aangesterkt zijn
Even last, even stress, even slap en dan vollop aansterken!
Zo gaat dat hier toch na hevig weer ...
Weer even een kleine update. Vrouwtje blijft maar groeien. Begin me een beetje ongemakkelijk te voelen in mijn kleine woonwijkje. Hoopt niet dat ze de blowende jeugd in de buurt opvallen. Planten van mijn vriend gaan ook goed. Ik verzorg zijn planten nu hij in Thailand vakantie viert.
Heb Canna flower gehaald. Kan ik hier al mee beginnen? Foto's van de (hele) lichte bloei is lastig te maken met Iphone.
Weer even een kleine update. Geef mijn planten om de dag Terra Flores, nadat ik ze drie dagen even geen 'bloei' heb gegeven. Ben nl. uitgeschoten met de dosering, maar mogelijk is dit niet heel ernstig geweest omdat de planten in vaste grond staan. Misschien is het overtollige in de aarde weggevoerd/gespoeld. Heb een foto bijgevoegd van de 'kruin' van de grote vrouw.
Mijn kleine vriendin ziet er sinds eind vorige week een beetje flets uit, met lichtgroene neigingen en hangend blad. Misschien ben ik iets te weldadig met water gegeven geweest. Ze heeft twee dagen droog moeten staan. Bijgevoegd een foto van haar.
Op foto's van de planten van mijn vriend moet even gewacht worden.
Nog even voor de goede orde. Ik heb nooit gerept over wat voor zaadjes er eigenlijk ontkiemt zijn, wat natuurlijk wel relevant is voor het groei- en bloeiproces. Het zijn Shiva Shanti's 2 van de Sensi Seeds, de goedkoopste die ze hadden, maar leuk voor een eerste keer.
Shiva Shanti II is one of Sensi’s best sellers, partly because she’s the lowest-priced variety in our collection (making her one of the most affordable strains from any breeder), and partly because her low price has no bearing on her fine quality. Growers who’ve seen her in action know that Shiva Shanti II can produce amazingly nice results when given a chance to flourish..
Ik bij mijn vriend langs om zijn planten te verzorgen, en ik schrik mij rot. Ik was er al een poos niet geweest (de verzorging deed iemand anders) en zag twee van de 4 planten lekker bloeien. Bij nadere inspectie zag ik twee andere planten wel heel erg mannelijke kenmerken hebben. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten. Zo ja, hoe kunnen ze nu nog ineens mannelijk manifesteren, terwijl eerder al de vrouwelijkheid was bevestigd? Mochten die twee kerels zijn: zo snel mogelijk omhakken?
Comment