Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
MC Kierewiet, je leest het. Gelukkig kan je in Chinag Mai lekker ontspannen! Morgen worden de planten aan weerszijden tegen de muur door jouw huisgenoot gekapt. Helaas. Gelukkig houd je er twee over.
Na het enigszins treurige nieuws van gisteren hierbij 2 fotootjes van mijn grote vrouw. Ik vraag mij af of er al een beetje schot in zit, of ben ik ten onrechte, een beetje ongeduldig word. Temeer omdat je hier bij de kweekverslagen zulke mooie bloeipartijen ziet. Kan een plant ook te laat gaan bloeien?
Hoeveel zin heeft het trouwens om Canna terra flores te gebruiken bij planten in de vaste grond? Heeft iemand daar ervaring mee?
Laatste bericht van vandaag. Hoop niet dat ik spam. Op de website van Sensi Seeds las ik enig uitsluitsel inzake de Shiva Shanti 2 aangaande bloeitijd: Flowering: mid-October
Heb mij trouwens even netjes voorgesteld bij de member-introductie.
Fijne avond iedereen!
Kierewiet:die van jou bij de deurplant is waarschijnlijk groter. De zorg ligt bij jouw huisgenoot. Vraag aan de forumleden: de komende dagen blijft het mooi weer. Vanaf maandag zie ik regen op teletekst. Is het mechanisme dan toprot voorkomen of genezen?
Nu begint mijn onervarenheid toch echt parten te spelen. De plant is nog lang niet ver genoeg, en de herfst is begonnen. Zal ik de natuur maar haar werk laten doen en geen preventieve maatregelen nemen? Kan goed gaan: http://www.growshopalien.com/onlines...s/nl/d132.html
Of zal ik er een partytent overheen zetten om mij te wapenen tegen de meeste neerslag? Daarnaast misschien Bayer Teldor gebruiken, wat trouwens in mijn omgeving nergens te koop is (of dat spul van ARTS, wat ik ook niet hier kan vinden)? Heb zelf allen wat tegen meeldauw, maar daar heb ik geen last van.
Of moet ik deze eerste keer zien als een goede leerschool (en dit project als mislukt beschouwen) en volgend jaar in het kader van ons klimaat een passende soort kweken?
Een hoop vragen waarop mogelijk iemand antwoord heeft. Heb getracht te zoeken in het forum maar ik zie geen vergelijkbare situaties.
Ik heb vanacht bezoekers in mijn tuin gehad. Ik ben heel erg teleurgesteld. De plant was nog lang niet ver genoeg, dus ze hebben er niets aan. Ik had net antitoprot van Arts weten te kopen, nu dit. De plant kan ik ook niet meer laten staan want dan komt men wel een andere keer terug. Weet niet of ik volgend jaar wel ga kweken, aangezien men mij toch wel weet te vinden.
dit is echt f*cked up
maar daar doe je niets tegen maar gooi de handdoek niet in de ring .
laat de plant gewoon staan voor wat het is en als ze trug komen heb
je ze en als ze niet trug komen dan heb je in ieder geval nog wel een
beter wietje dan wat hun van jou niet klare wiet hadden
en volgend jaar weer gewoon kweken alleen dan dichter bij het huis
denk ik deze stond vrij ver van het huis en dan gewoon altij een roluik
omhooglaten raampje open televisie aan zijn allemaal dingen waardoor
ongewenste indringers denken dat er nog iemand wakker is en ze natuurlijk
afschrikt meer kan ik je ook niet zeggen tis k*t maar je kan het niet trug draaien.
Comment