Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maar nu vind ik het niet zo gek dat de een kijkje bij je kwam nemen!
I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.
I'm possibly more or less not definitely rejecting the idea that in no way with any amount of uncertainty that I undeniably do or do not know where he shouldn't probably be, if that indeed wasn't where he isn't.
Bij de vorige verkiezingen heb ik op Groen Vrij gestemt, de enige partij die zich duidelijk voor de legelisatie opstelde. overigens was die partij alleen maar met die punten rond het cannabis beleid bezig. (terwijl er nogwel belangrijkere dingen spelen)
Die partij had nog geen zetel gehaald helaas en is er kort daarna ook mee opgehouden In politieke partijen heb ik vrij weinig vertrouwen en al helemaal om die kwestie...
Nou succes met je nieuwe lievelingetje! Voeding heb je toch even niet nodig, en less is more af en toe!
Later
thx landroval,
zou juist een beetje wortelstimulans willen geven, maar ja...het is nog altijd dezelfde grond van de vorige en die heeft normaal nog voldoende voeding (en anders meng ik zelf wel iets )
Volgens da wet mag je er niet aan zitn snoeien ofzo ...of voeding geven waardoor de plant meer thc zal bevatten.
Heb ik toch gehoord van een vriend die al eens tegen de lamp is gelopen.
Veel succes met je nieuw vrouwtje he dragon...ben benieuwd naar de volgende foto'kes
Comment